ALLES strijken

Nee hoor, strijken is ook niet mijn hobby. Rompertjes en hydrofiel luiers strijken!!! Nee hoor daar begin ik niet aan. Alleen bovenkleding. Maar ik stel het altijd zo lang mogelijk uit. Meestal als mijn moeder of schoonmoeder langs komen dan zeggen ze altijd of ze nog moeten strijken en dan ben ik er weeer vanaf, ze vinden het niet erg en ik ook niet! Ze bieden het tenslotte zelf aan.
Alleen als ik iets moet hebben dan strijk ik het en soms niet eens dan doe ik het met de hand.

groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik strijk ook niet zo heel veel, alleen het nodige. Wel doe ik als hier eentje ziek is alles strijken dan stoom je de bacterien kapot, of een keer in de zoveel tijd dat ik echt alles stijk. Dus strijken is bacterie dodend, wel goed dus. Moet ddl ook beginnen ,

groetjes Georgina

Toen ik net op mezelf woonde, streek ik ook alles, echt alles. Vond het heerlijk ontspannen om te doen, serieus!

Nu heb ik het zo druk met alles, dat ik blij ben met elke minuut die ik minder aan het huishouden kan besteden zonder dat de hygiene eronder lijdt! Erg he! Behalve koken, dat vind ik echt leuk, zeker als ik er de tijd voor heb. Misschien als ik op een gegeven moment minder ga werken dat ik het weer oppak, maar eerlijk gezegd gaat het best zo!

Lilypie Second Birthday tickers

Strijken vind ik ook niet zo heel vervelend. Ik strijk bijna alles maar niet alles zo precies. Blouses, broeken en shirts gaan heel nauwkeurig. Maar de hydrofiele luiers, dekbedovertrekken en keukenhanddoeken etc. vouw ik en ga er een paar keer met de bout overheen zodat het wel een beetje netjes in de kast ligt

Groetjes Bianca

Ik strijk eigenlijk nooit iets, hou er niet van, zodra de droger klaar is, kan ik alles uitschudden en is het kreukelvrij.
Chris strijkt zn eigen overhemden.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ik vind strijken echt het ergste wat er is. Vreselijk! Ik vouw handdoeken en theedoeken gewoon op, net als onderbroeken, hemdjes en rompers. Ik strijk ook geen truien. Wel t-shirts en Eva’s kleding. Ik vind het rommelig, van die kleine gekreukte kleertjes. Haar kleertjes zijn altijd glad. Het rare is, dat de spijkerbroeken van mijn vriend zo van de lijn worden opgevouwen en hij nooit plooien heeft. Dat scheelt weer. Hij draagt wel overhemden en daar heb ik een schurfthekel aan. Als ik ze strijk, heb ik vaak bij de mouw opeens een extra vouw gemaakt! Grrrr! Ik beperk het strijken echt tot 1x in de week en ja, dan is het een enorme berg. Maar gelukklig heeft mijn vriend het de laatste 2x gedaan. Hij haat boodschappen doen dan weer, dus als ik dan op zaterdag boodschappen doe, strijkt hij. Goeie deal!

Groetjes Rainbow, trotse mama

[img]http://bd.lilypie.com/dLrhp1.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” />

Uit de droger … kreukelvrij??? Huh hier dan juist veel erger dan wanneer het aan het lijntje heeft gehongen… Waar staat jullie droger op?

Valt me op dat veel (schoon)moeders de strijk doen… ga de link denk even doormailen naar ze

Hier komt de was ook veel gekreukter uit de droger dan van de waslijn mini-boy. Maar dat is niet de reden dat ik alleen maar beddengoed, handdoeken, sokken en ondergoed in de droger doe. Vind het zonde om kleding in de droger te doen, want het krimpt en slijt zo snel.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Ik weet niet wat voor wonderdroger ik heb, maar hier komt was ook altijd met minder kreukels uit de droger dan wanneer ik het aan de lijn zou hangen. Nou doe ik niet al te veel in de droger (beddengoed, handdoeken, washandjes, etc.), want ik vind kledingstukken zo krimpen en dan is alles meteen een maat kleiner voor die dames van ons. Zonde!

Groetekes, Sje

Ja, daar heb ik ook wle last van eerlijk gezegd: ik heb wel eens zoiets van : ben ik nou WEER dikker geworden!!!..dan zit iets weer veel strakker maar dan is het gewoon gekrompen…mijn zwarte nette broeken doe ik er expres niet in en een vest van mij maar van Aaron wel alles en ik heb pas nog een leuk Batman shirtje gekocht en als ik het nu aangeef dan lijkt het net 2e hands, dat vind ik dan wel weer zonde…maarre eerlijk gezegd…het is van het wasmachine zo de droger die ernaast staat in te stoppen en adners moet ik op Aarons speelkamer op zolder weer was op gaan hangen en ik heb er geen zin in EN hij is zijn speelkamer kwijt!

Tja…het is kiezen of delen he!

Gr, Danielle

van rico’s kleertjes strijk ik de rompers handdoeken e.d. met mijn handen plat
en de t’shirtjes strijk ik alleen als ze gekreukt zijn.
en anders ook gewoon met de hand

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Dan heb ik ook een wonderdroger

Ik kijk hoeveel was en dan stel ik de tijd in. Truien van Dylano gaan ook niet in de droger want die krimpen indd, maar zijn broeken wel , die mogen krimpen, maar krimpen juist niet

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ik zet de droger op kastdroog … maar dan zou strijkdroog misschien minder kreuken?! Ik heb condensdroger … dit omdat we in het appartement niks anders konden… Scheelt misschien ook??

Condendroger of afvoerdroger maakt geen verschil wat kreuken betreft.

Groetekes, Sje

Straks lekker buiten drogen … wie weet dan ook anti kreuk

Het ligt er volgens mij ook aan wanneer je het er uit haalt.
Als ik het er gelijk uit haal en opvouw is het veel minder gekreukt dan wanneer ik het er nog een paar uur in laat zitten.

Ik merk ook wel dat alles erg krimpt, maar ik heb gewoon geen ruimte om het op te hangen.
Nu wassen we 1x in de week, en hangt er dan 1 rekaan de deur met wasgoed, de rest gaat allemaal in de droger.
Wat ik wel op hang zijn: blouses, mijn bovenkleding en Johan zijn bovenkleding (niet alles), en verder nog wat dingen die echt niet in de droger mogen.
Verder gaat alles erin!!

Hoe vaak wassen jullie trouwens per week?
Liefs, Anne

Wij doen gemiddeld zo’n 3 wassen per week, zelden minder en soms vier. Altijd in het weekend. Wij hebben ook niet genoeg ruimte om het op te hangen, dus als het weer er niet naar is gaat alles in de droger (behalve wat er écht niet in mag) en zodra het kan hangen we het lekker buiten.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Vroeger streek ik ook alleen het hoog nodige heb altijd een hekel aan strijken
gehad ,tegen woordig vind ik het iets leuker om te doen ook wat er echt te strijken moet doe ik.

blouses jurken etc

ik strijk alleen als iets nu nodig heb anders niet heb dr een hekel aan hahha

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

ook ik heb echt een mega gigantische bloed hekel aan strijken.
hier wordt alles vanuit de droger (een heerlijke superdroger met antikreukgedeelte op het einde) opvouwen/ophangen en de kast in.
ik heb 1 broek (linnen) die wel gestreken moet worden maar verder helemaal niks.

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />