Alles roze?

PFFFFFFFFFF ben vandaag wezen winkelen voor Evianne`s doop zondag. Ik dacht niks sjieks, maar wel iets nieuws ( is immers net weer overal uitgegroeid )
Maar dan kom je in die winkels en echt alles is roze. Word ik dus echt effe niet goed van.
Niet alle bakerzakken roze of blauw maken hoor bakerzak !

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Hahahahahahahahhahhaaa!!!
Ooooooo, sorry hoor Astrid, hihi
Maar hoe je dat zei: "niet alle bakerzakken roze of blauw maken hoor bakerzak"
Haha! NIKKI heet ze volgens mij

Maar je hebt gelijk hoor! ALLES is tegenwoordig roze (tot groot geluk van Cheyenne, die dol is op roze. Net als veel andere meisjes vrees ik )

Maarre…heb je nou uiteindelijkk wel iets kunnen vinden?

Liefs, mamma van Stephan

hahaha je maakt me dag weer goed met je gelach. We hebben wel iets gevonden hoor, maar meer omdat ik het zat was en Daan het leuk vond. hahaha Een heel donker ( bijna rood ) roze jurkje met een wit t-shirtje. We zouden even gaan kijken voor een doopkaars, een kettinkje met een kruisje voor dr en dan iets leuks om aan te doen. kaarsaenwinkeltje bestond al jaren niet meer, moesten we naar Weert( en die waren op maandag dicht ), kruisje hebben we een hele mooie gevonden en die kleertje was zo`n zoektocht. wat ik van plan was om even snel te doen heeft uiteindelijk de hele dag geduurd.
Hahaha dus vandaar dat ik het echt zat was.
( kan ook geen roze meer zien )

Grappig, want jij maakte mijn dag weer goed doordat ik om jouw bericht moest lachen.
Wederzijds dus!

Maar fijn dat je toch nog geslaagd bent!
Klinkt wel leuk, zoals je de kleding beschrijft.
Ben zoooooooooooo benieuwd naar de foto’s straks!

Heb je trouwens al besloten wat je nou met de achterkant van de kaartjes doet?

Groetjes, mamma van Stephan

hahaha leuk he !
yep we gaan er vingerafdrukken opzetten van ons alle drie. ( lekker kliederen dus )
Ennuhh bakerzak… nikki dus…( wist het effe niet meer.sorry

Hihi ik ben juist op zoek naar alles roze. Lisa wil een prinsessenkamer en ja dat is veel roze!!! Dus voor ons komt het goed uit zoveel roze.

Spannende dag zondag voor jullie, veel plezier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Hahaaha, Astrid, ik kan 't me zooo goed voorstellen, ben ook absoluut geen roze-fan.
Maar goed, meisjes vanaf ongeveer 2,5/3 jaar willen 't allemaal en daar speelt de commercie goed op in. (of werkt 't nou andersom!!!). Nichtje van Nils (nu 5) is ook al sinds ze 3 was helemaal roze-minded.

Hoi,

Ha, ha, dit berichtje lees ik nu pas… Nee, hoor ik zal niet alle bakerzakken roze maken. Maar ook in de winter is er één (oud)roze (zie ander topic). Maar er komt er ook één in het donkerblauw en turquoise en een turquoise met een geruit binnenkant.

De roze bakerzak verkoopt wel erg goed. Ik be zelf ook niet zo erg van het roze, behalve dat harde roze dat staat kindjes vaak zo leuk. Dat zachte roze doet mij niets. Ik ben meer van het rood.

Ik ga zo mijn profiel aanpassen en er Nikki van maken. Ik was hier in eerste instantie om reclame te maken , maar dat stadium zijn we inmiddels gepasseerd…

Heel veel plezier zondag, maak er een heel speciale dag van! Maar dat zal wel lukken…

Dag, dag,
bakerzak

Gewijzigd door - bakerzak op 18 Aug 2004 20:45:20

O, o, dat kan ik niet zelf. Kim!!! Kan je me helpen? Kan jij mijn naam wijzigen van bakerzak in Nikki?

Dank je!

Groeten,
de bakerzak ;-0

Hahaha!!!
Bij ons zal je altijd herinnerd worden als “de Bakerzak” (nee hoor Nikki!)
Enne…later, als je heeeeeeeel beroemd bent geworden met de bakerzak, dan denk je nog wel ff aan ons hè???
Aan die ouwe, trouwe ikkebenners die je maar zaten te plagen, haha!
Alhoewel we ook meegedacht hebben natuurlijk en onze mening hebben gegeven.

Nou, ik loop weer te “zwammen” geloof ik (of ouwehoeren, net hoe je het wil noemen ). Komt omdat ik de website probeer te maken voor ons bedrijf wat dus niet lukt…grrr…frustrerend!!!

Anyway…
De groetjes van mij! Mamma van Stephan!

P.S. sorry voor mijn “debiele” bui hoor!! Waait wel weer over…

Gewijzigd door - Bieb op 18 Aug 2004 20:57:39

Hahaha leuk hoor zo`n debiele bui, laat maar lekker komen.
Alhoewel ik niet meteen iets tegen roze heb, vind ik dat het ook niet meteen allemaal roze hoeft te zijn. ( misschien staat het een kindje geeneens ). Ennuh Nikki (hihi stiekum toch bakerzak ) als je straks inderdaad beroemd bent zullen veel ouders misschien wel blij zijn dat jouw hele collectie niet roze is. Hahaha wat mij betreft, alvast bedankt !

OK, in mijn volgende collectie zal roze worden verboden . Ach, je merkt dat veel mensen nog steeds vrij standaard denken over kleuren en baby’s.

Natuurlijk denk ik aan jullie als ik beroemd ben. Ik ga mijzelf dan de “bag lady” noemen…

Groeten,
de bakerzak

O, Bianca als ik je ergens mee kan helpen wat betreft de website, geef een gil. Ik heb mijn eigen site ook gebouwd en bedacht, maar misschien vind je dat wel niets.

Ik zit ook te ploeteren omdat er mooie foto’s van profi fotografen op komen, dan moet de site daar wel een beetje op worden aangepast. Maar voordat je het weet heb je meer omgegooid dan de bedoeling was… Dit was even off topic. Mail me anders als ik je kan helpen…

Groeten,
de bakerzak