Alles op de grond gooien

Ik wordt er soms zo moedeloos van. Sanne gooit elke keer haar brood op de grond en als ik haar warm eten geef op haar lepeltje gooit ze het ook soms op de grond. Ik probeer het te negeren. Maar ik wil ook niet dat ze het op de grond gooit. Heb haar gisteren even stevig bij haar armpje gepakt. Harder brullen natuurlijk. Wat werkt in vredesnaam wel.

Groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Eten weghalen. Dat deed ik ook bij morgan. Gooien is spelen en spelen met eten doen we niet. Nu legt het het op der plankje wat ze niet (meer) wil en geeft ze haar bord aan als ze klaar is.

Groetjes,

Michèle

hier hetzelfde als bij Michèle en dat werkt het beste, gewoon weghalen dus. het kan even een tijdje duren maar dan krijgen ze echt wel door dat er dus mooi niet te sollen valt met mama/papa.
succes ermee!

liefs,
Rinske

Lilypie Second Birthday tickers

Jup! Ook hier weghalen!
Alleen als hij het expres doet, natuurlijk.
'S avonds mag hij altijd zelf proberen te eten, en dat wordt vaak 1 grote kliederboel, en valt er ook veel op de grond, maar doet hij niet expres, dus dan laat ik hem klooien en kan ik ook even eten.

Vaak betekend het bij Seth ook dat hij genoeg heeft als hij zijn vork op de grond gooit.
Liefs, Anne

Hier ook bord weg als het geklooi begint. En dan geef ik hem vaak stukje voor stukje en dat werkt meestal wel. Als dat ook niet werkt dan is het eten afgelopen.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

oops. ik zag dit topic niet en opende een soortgelijk topic

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

en over dat bord wegpakken,
ik geef zijn brood ook zelf stukje voor stukje aan en dan doet hij het nog dus dat hielp hier niet…
en helemaal niet laten eten s’middags is toch ook niet goed?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@Inge
Dylano eet ook al een tijdje zijn korstjes niet, maak ik geen drama van dan brood zonder korst.
Hij eet 2 boterhammen zonder korst en als ik hem er aan laat zitten mag ik blij zijn dat hij een halve eet.
Madelon moest ze vroeger ook niet en die vind ze nu het lekkerste van het brood. Ik moet de ronde korst nog steeds niet (bah) dus vind ik dat ik dat ik het niet kan maken om Dylano te verplichten ze op te eten.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

dit herken ik heel erg haha.
nu heb ik gisteren een verkeerde beweging gemaakt toen ik max uit bed haalde dus heel erg veel last van mn rug nu.
en dan is het wel erg vervellend dat je wel 100 x moet bukken om dingen op te rapen.

[/url]

[/url]