Alles komt in 3-voud

nou laten we hopen dat ik nu dan de derde te pakken heb, en er nu niks geks meer komt…

1. allergische reactie (joeppie naar de dokterspost…)
    (overigens na 3 keer helemaal onder de bulten ist nie meer teruggekomen maar waar het van komt, i don’t know)

2. 1.5 literblik soep op me voet gehad (gedwongen tot 6 weken uggs… kan nog steeds niet in andere schoenen)

3. een ontstoken oog (hoppa jieppie weer naar de dokterspost…) morgen naar de huisarts,want heb een creme voor in me oog gekregen maar vandaag werd ik wakker en leek het wel of iemand me luik heb dichtgeslagen, helemaal dik!!!

dus da zijn 3 dingen in een week of 3 tijd, hopelijk hebben we het nu wel gehad !!!
moest het ff kwijt hoor ! * voel mezelf een beetje zielig met me dikke oog hahaha

Zielige jij! Ik hoop ook voor je dat je het nu gehad hebt!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

het komt idd in drie voud!! Ik begon een week of 4 terug met keelomntseking, kreeg toen ook een ontstoken oog erbij, en heb nu zelf een oorontskeing sinds een week, dus ik hoop dat die ook snel over is, want ik hoor rechts vrij weinig nu!! ik voel me dus ook een beetje zielig, is dat goed??Kunnen we samen ons gezellig zielig voelen!!

liefs woezel

@woezel, owwoowoww lekker samen zielliepiellie zijn !

ja ik zie dus ff niks met links…en jij hoort niks met rechts… pfhh zuur man
maar ff medisch advies, hoelang duurt zo’n ontstoken luik ? want jij hebt nu ervaring…

de meeste ontstoken ogen gaan binnen 5 dagen weer vanzelf weg, bij mij was dat ook zo. Heb effe drie dagen link last gehad, maar had op internet gezien dat het vanzelf meestal overging, vandaar er niet mee naar de dokter geweest. Binnen 5 dagen was over. Dag 3 is het ergst, en daarna knapt het heel snel weer op!!
Maar jemig zeg, heb echt het gevoel alsof ik zo ontzettend brak in elkaar zit, aangezien ik ontsteking op ontsteking heb!! Ben Blij (sorry) dat we met zijn tweetjes zijn, is toch beter dan alleen zielig zijn!!!

liefs woezel

hhahahhaa zeker hoor, samen altijd beter dan alleen wor…
ja ik ben zelf ook een brakkebende hoor, en lijkt wel of iedereen elkaar aan blijft steken, pipzilla had gisteren weer koorts… en heeft echt een snotspoor… verschrikkelijk… en ik heb nu ook snot… papa heb ook mega snot… lekker hoor, ja het weer doet ook veel… dan weer heel koud dan weer dooi… en natuurlijk je weerstand, die is bij mij dus ook niet je van het blijkbaar, heb al euginaforce gekocht… elke dag maar druppeltjes nemen …om een beetje op te wekken…
en heb net ff een fruitmand gekocht,want die kleine eet dan wel fruit, maar ikke en manlief eigenlijk niet … maybe helpt het, en we hebben nu allebei in 3 voud gehad, dus hopelijk zijn we er klaar mee hahahhaa

Ik hoop het ook!!! Ben er namelijk goed zat van!! hahahahahha, ennuh, ruit, dat is een goed idee, want ik eet ook veel te weinig fruit hoor!!!
Gelukkig ben ik in huis de enige die aan het rommelen is nu, scheelt weer!!

liefs woezel

Het zit je idd niet mee als ik het zo lees.

Sterkte en jij ook Woezel.

Groetjes,
Sandra