Alles hier lijkt te sneuvelen op het moment

Het is hier op het moment echt even niet normaal. In een goede maand tijd sneuvelden eerst al de droger en de babyfoon en nu heeft vandaag de printer het begeven. Grrrrrrr. Echt niet grappig in deze dure tijd. Zeker niet omdat we bezig zijn om onze huurwoning te kopen en dus de spaarcentjes hard nodig hebben. Ik ben echt benieuwd waar het op houd. We verdenken onze wasmachine er ook al een jaar van dat hij het gaat begeven en het zou me echt niets verbazen als die nou ook nog stuk ging.

groetjes Ramona

Oh, wat balen! Dat soort dingen gebeurt altijd gelijktijdig en het komt nooit gelegen. Tenminste, hier niet Hopelijk overlijdt jullie wasmachine toch niet heel snel en kunnen jullie weer verder sparen voor jullie huis!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hoi hoi,

ik moet zeggen dat hier gelukkig niet alles tegelijk kapot gaat, maar we hebben ook niet alles tegelijk gekocht, dat scheelt ook een hoop En tja, gelegen komt het natuurlijk nooit! Ik hoop voor jullie dat je toch nog wat spaarcentjes overhoudt, want als je idd een nieuwe wasmachine aan zal moeten schaffen… die heb je toch wel nodig! Sterkte, ook met de koop van jullie huis

Grtz Von

Wat vervelend zeg!

Hoop dat je wasmachine het nog even vol blijft houden.

Groetjes,
Sandra

Aardig balen zeg, maar ze zeggen dat het altijd met 3 komt en dan zou je er vanaf moeten zijn

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@miremady Ik hoop het wel dat we er nu even af zijn zeg.

groetjes ramona