Alles goed!

We zijn vandaag weer voor de controle bij de vk geweest, en alles is goed. Ik voel de kleine al best vaak bewegen, dus dat is wel fijn. Hartje ook weer gehoord en dat is altijd weer mooi!!

Verder iedereen een fijne kerst!!

Fijn dat alles goed is! Lekker van genieten!

Groetekes, Sje

En dan ook nog goed nieuws van mijn vriendin, zij is bevallen van een meisje genaamd:
Esther Roosanne!!

3330gr en 49cm

Gewijzigd door - Judith en Anna op 27 Dec 2008 12:11:01

Fijn dat alles goed is
Volgens mij is het best snel dat je de kleine voelt bewegen ?
Heerlijk gevoel he, ik vond dat het allerleukste van de hele zwangerschap !

Geniet ervan,
Miranda

Hoera, naar mij vernoemd!
Feliciteer je vriendin maar met haar kleine Esther!

Groetekes, Sje

Had al zo’n vermoeden dat je zo zou reageren Sje!! De roepnaam voor de kleine is Roos. We zullen vanmiddag op kraam en dan zal ik de felicitaties overbrengen!

En Miranda, ik heb de kleine al eerder gevoeld. Tot nu toe niet elke dag, maar nu komt het meer en duidelijker! Het is zo’n geweldig gevoel!! Het eerst had ik het gevoeld op mijn moeder haar verjaardag, een leuk verjaardcadeau! Ook op mijn eigen verjaardag had ik het gevoeld (15 december), dus de kleine heeft wat met verjaardagen!

Da’s dan weer storend jammer dat ze die kleine meid niet gewoon Esther noemen. Maar goed, mijn felicitaties mag je alsnog overbrengen.

Groetekes, Sje

lekker genieten meid 16 weken vind ik niet vroeg hoor bij mij ws het ook al eerder bij de tweede en de derde

Lekker genieten meid

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Fijn dat alles goed was, geweldig he dat je je kleintje voelt bewegen!

XxX Rammetje