ALLES gaat mis

nou moet even hier komen huilen hoor, alles gaat mis ben nog aan het verwerken dat me zwangerschap mis is gegaan, dacht dat we van het weekend over konden. Niet dus een lekage er moet een exper aan te pas komen omdat het om een lekage gaat die vanaf de vorige eigenaar niet is gemaakt, Nou over 2 weken moeten we hier weg vanaf maandag heb ik hier geen internet meer en geen telefoon. Ik zit dus echt letterlijk te janken er kan hier niks goed gaan. Heb er allemaal geen puf meer voor heb ook weer hyperventilatie terwijl dat zo goed ging.Oh wat ben ik kwaad zeg ik dacht dat alles beter zou worden. Ook heb ik al een tijdje niet gelest en denk ook niet dat dat er van komt met al die extra uitgaven.Nou zo dat heb ik van me af geschreven, ik hoop dat ik binnenkort eindelijk een keer rust heb.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/081119/5Z5I.jpg" alt=“Lilypie 4th Birthday Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m4.lilypie.com/Buu0p1.png" alt=“Lilypie 4th Birthday Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Tweetyx op 24 Nov 2008 22:32:23

Oh lieverd wat een ellende zo bij elkaar! Alle liefs en sterkte. Ik zit gewoon lekker op je schouder!

Is het een lekkage in je nieuwe huis? Dan valt het namelijk onder verborgen gebreken he en zijn de kosten voor de vorige eigenaar! Hou dat goed in de gaten hoor! Op tijd de makelaar over bellen!

Groetekes, Sje

er komt inderdaad een expert langs om alles schade op te nemen. Het staat in het contract bij de notaris dus , maar dat kan wel weer een tijdje duren voordat dat allemaal rond is.

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

meis ik geef je mijn digi steun .en hoop dat alles gauw weer goed komt .

groetjes marielle mama van tanja

Ja meid
Ik steun je ook vanaf hier
En ik hoop dat het toch allemaal goed komt

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

heej sannn, jij kan er niks aan doen gun het jullie enorm en wie weet kom ik olgende maand wel melden dat ik weer zwanger ben

Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

jeetje ook dat nog,ook vanaf hier digi steun en sterkte

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hoi,

Een ding wat ik hier heb geleerd van je af schrijven helpt en ook alle schouders die dan digitaal worden uitgestoken helpen enorm. Dus zet hier neer wat je kwijt wil het lucht op.
Wel balen van alles hoor.
En wat betrefd het zwanger worden of willen zijn hier netzo iemand die af en toe baalt dat het niet lukt. In afgelopen tijd zusje zwanger van de tweede buurvrouw recentelijk bevallen andere ook zwanger van de tweede nichtje voor het eerst en nu weer iemand op het werk dan kan ik ook janken.
Maar helaas is het schijnbaar onze tijd nog niet.

Heel veel sterkte
groetjes

lon106

nou fijn hoor, heb ik me er eindelijk bij neer gelegd dat we volgend weekend over gaan gaat er weer van alles mis. Rens bleef gister avond thuis want voelde zich niet lekker terwijl ik al een hele dag op paracetemol liep en al nachten wakker lig en ben gewoon bekaf. Wat doet die sukkel( dat vind ik hem op he moment) nou leunt op het midden van de glazen plaat van de salon tafel, waar ik zo trots op ben die we nog geen maand hebben nou ik weet niet wat er nog allemaal mis gaat ben helemaal niet lekker maar moet toch maar door gaan.

Oh meissie, het houdt ook niet op bij jullie he?! Alle sterkte.

Groetekes, Sje

nee het gaat maar door, en vanaf morgen heb ik geen internet meer dat is vanaf morgen overgezet naar het andere huis. Maar ik probeer zo af en toe bij me moeder op ikkeben te komen.