schoppen en slaan! dat is wat Joey de laatste dagen heel veel doet! Hij is soms zo kwaad, dat hij in de vloer, tafel, handdoek, zijn eigen arm of hand, papa of mama, of wat dan ook wil bijten! Hij slaat ook telkens naar ons en Jessey en op de bank gaat hij trappen als we hem waarschuwen… Het is echt een soort frustratie en boosheid, want het gebeurd alleen als hij iets niet mag of als iets niet lukt.
Ik had van de week de babygym voor Jessey van zolder gehaald en zette die in de box… Joey wou er graag mee spelen, en dat mag best wel even, maar in de box! Ik moest even verder met het eten koken en haalde hem uit de box (die staat verhoogd dus hij kan er niet zonder toezicht in blijven) en toen werd hij em toch kwaad! Hij begon te razen en te gillen, liet zich vallen en beet in het kussenvan de bank. Daarna sloeg hij, staand voor de bank, zo hard met zijn gezicht op de zitting van de bank, dat hij er een tand door de lip van kreeg! een en al bloed en nog meer paniek dus!
Wat moet ik hier nu mee? Ik zou het graag willen negeren, maar hij doet zichzelf en anderen pijn, en hij maakt alles kapot met dat gebijt!