Alles eindelijke weer op de rit

aan het komen is.

Ruim een jaar lang kwamen we van het ene vervelende in het andere, wat precies zal ik jullie niet teveel mee lastig vallen, dat is ook niet waar het nu om gaat.

Hoewel we echt nog wel met een paar zaken zitten heb ik eindelijk mn positieve gevoel weer terug!! Ik slaap weer beter en voel me ook echt weer een betere moeder want ook dat viel zwaar tegen met momenten.
Ik merk dat ik nu echt weer controle heb over mn humeur, ik kan zelf de knop weer omzetten naar het positieve waar ik eerst vreselijk in het negatieve bleef hangen. Ik heb er gewoon weer zin in en ben ook eindelijk weer dingen echt voor mezelf aan het oppakken en dat voelt zo heerlijk!!

Het gaat zo goed dat we nu allebei heel graag voor een tweede kindje willen gaan, het is altijd maar de vraag of het gaat lukken natuurlijk maar we zouden het wel heel graag willen dus gaan we er weer voor

liefs,
Rinske

Wauw Rinske, wat een goed nieuws! En helemaal dat het weer zo goed gaat dat jullie voor een 2e willen gaan, dat zegt wel wat. Ik hoop dat je snel zwanger bent!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Fijn dat alles weer een stuk fijner loopt. Nu hopen dat je snel zwanger bent

Liefs Michelle

Wat fijn meid dat je weer een stuk beter in je vel zit, en jullie samen weer naar de toekomst kijken met misschien nog wel een kleintje erbij…
Veel succes met ‘klussen’ en hopelijk kan je binnenkort nog meer goed nieuws met ons delen!

Groetjes Carolien.

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

dankjulliewel kan ook zeggen dat dit een stuk leuker leven is haha, voor mn omgeving ook trouwens.
wat betreft het snel zwanger zijn denk ik dat dat wel goed zit, de fam. is behoorlijk vruchtbaar en ook bij lindsey ging het behoorlijk vlot. het is natuurlijk niet per definitie nu ook zo maar de kans is wel behoorijk, ach we zullen het wel zien ben nu met de laatste strip van de pil bezig, dus nog een paar dagen en dan gaat het echte klussen beginnen

liefs,
Rinske

Fijn, dat je het gevoel hebt dat het beter gaat!
Helaas weet ik uit ervaring dat het niet fijn is om niet lekker in je vel te zitten en dat ook de omgeving er niet blij van wordt
Leuk, voor de 2e gaan!! Klusze!

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Wat fijn dat je je weer een stuk beter voelt.

En helemaal leuk dat jullie voor een 2e gaan, ik hoop dat het gaat lukken en dat je snel goed nieuws hebt.

Groetjes,
Sandra

thanx dames, ik zal het laten weten ben zelf ook wel benieuwd hoe snel het zal gaan maar ik probeer er toch niet al teveel mee bezig te zijn, als het wat langer duurt dan moet het zo zijn (even er vanuit gaan dat het uberhaupt lukt natuurlijk)

liefs,
Rinske

super fijn om te horen wijffie dat het zo goed gaat,
dat de tweede zich maar snel aanmeld dan !

Pippy is geboren 17.07.2009