Alles delen....al heeft ie zelf niks

Onze Stef is nu bijna 19 maanden en alles wil hij delen, met iedereen!!

Zo ook met snoepjes. KRIJGT ie een keer een snoepje ( zo’n mini doosje smarties ) want ik laat hem liever niet teveel snoepen…

Dan zal ie de eerste paar zelf opeten maar al snel komt ie naar mij en ‘moet’ ik een snoepje pakken. Als ik dan vervolgens tegen hem zeg: “nee, stef lekker zelf opeten, is lekker”. Dan wordt ie errrrrg boos! hihihi “die” zegt ie dan. Met andere woorden: “niet zeuren mama, gewoon opeten”. hihihi

Gr. Jolanda.

Ik zou zeggen: geniet er van.
Komt nog een tijd krijg je niks meer van hem!
Dan is het bidden en smeken om een smartie

Groetjes Mim

Hhihi ja leuk is dat hé
Ruben krijgt dan wel eens zo’n nijntje koekje,
en dan krijg ik vaak ook een hapje zo lief

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ja, ik vindt het zelf ook zo ontzettend schattig!! hihihi

Er komt vast en zeker idd een tijd dat ik helemaal niks meer van hem krijg.
Ikzelf gaf ook altijd alles af aan anderen en mijn man…idem dito!! hihihi
Karakter-trekje misschien? hiihi

Ook zijn drinkbeker mag ik dan hebben. dan “mag” mama ook een slokje drinken. hihihi

gr. Jolanda.

Wat een mooie eigenschap. Hopen dat-ie die eigenschap houdt, maar dat-ie ondertussen wel in de gaten houdt dat-ie zichzelf niet tekort doet, want dat is nou ook weer niet goed.

Groetekes, Sje

Ja, precies!

Ik houdt dat idd goed in de gaten want dat is nu ook weer niet nodig en idd niet ‘goed’.

Soms lukt het me wel om zijn handje zo te draaien dat ie uiteindelijk zelf dat snoepje in zijn mondje doet hoor! hihihi
Want anders wordt mama straks een 10-tonner! hihi

Gr. Jolanda.

Wat goed zeg.

Nou dat doet Manon dus echt niet.
Hooguit gaat het je kant op maar dan stopt ze het gauw in d’r mondje.

Tessie

hihihi,

Nou, Stef doet ook DAT soms wel hoor meid. Het is gelukkig niet zo dat ie echt ALTIJD zo’n snoepje geeft. Maar 9 van de 10 keer wel. Hij houdt papa nogal eens graag voor de gek. Dan houdt ie een snoepje voor papa zijn neus en dan…o nee, ik wil dat snoepje eigenlijk zelf toch ook heel graag en stopt het dan razend-snel in zijn eigen mondje. hihihi
Het is een dondersteentje hoor!

Gr. Jolanda.

Haha grappig hoor

Groetjes van Bianca mama van Jeremy