Hoi hoi…
Ik heb vandaag (ja ijverig hé) de kast met kleertjes van mijn zoontje uitgezocht. En … tja dan zijn er toch heel veel kleertjes die ik elke keer weer wil bewaren… maar waarom?? Als er een 2e komt weet ik niet of dat een jongetje gaat worden - weet ik niet of hij in dezelfde periode die maten kan dragen die mijn zoontje nu gedragen heeft etc etc.
Nu heb ik de hele goede dingen die weinig of niet gedragen zijn én zijn 1e pakje wel bewaard. De rest wist ik niet goed raad mee. Vriendinnen zijn al overbeladen met kleertjes en vinden het zelf ook leuk om kleertjes te kopen. Nu zag ik via Marktplaats dat er veel vraag is naar kinderkleding (voor tienermoeders - voor arme landen - voor weeshuizen etc etc.) Dus daar gaat deze mama nu de kleertjes van haar zoontje naartoe sturen…!
Het geeft mij een goed gevoel dat ik andere mensen blij kan maken met iets waar ik zelf ook heel erg blij mee geweest ben… dat er daar kindjes zijn die aan heel veel dingen gebrek hebben en waardoor ik een heel klein steentje in hun geluk kan meedragen. Dus dacht misschien zijn er meer moeders die geen raad weten met de vele kleertjes … kijk dan op markplaats en zoek op gezocht/gevraagd…