Allergy Care over, wie kan ik blij maken?

Mijn zoontje is sinds 2 weken over op de gewone standaard 2 voeding, dus geen Friso Allergy Care mee (Joehoe!!).
Maar nu heb ik dus nog 5 volledige pakken AllergyCare in de kast staan waar ik niks meer aan heb.
Dus als ik er hier iemand blij mee kan maken hoor ik het graag. Als niemand ze wil ga ik ze in het ziekenhuis afgeven.
Alleen evt verzendkosten vergoeden, ik heb ze ook niet zelf hoeven betalen (zorgverzekering).
Groetjes Nancy

ps. ik heb de zorgverlener en leverancier gebeld of ik de pakken terug kon sturen, dit was niet nodig, ik moest ze maar weg gooien!!

Ik hoop dat je de pakken nog hebt, want ik wil ze namelijk dolgraag. Onze dochter is namelijk sinds een week gestart met Allergy care en we krijgen pas een vergoeding na de provocatietest en dat duurt nog wel even. Wil je het me laten weten zodat we iets af kunnen spreken.

Groeten Wendy

Hoi Wendy,
Sorry ik heb ze niet meer (niet aan gedacht om dit even hier te vermelden).
Ik heb ze in het ziekenhuis af mogen geven.Trouwens, kun jij jouw behandelend (huis) arts geen tijdelijke recept laten schrijven zodat je het wel direct vergoed krijgt? Kreeg ik destijds wel van de kinderarts.
Groetjes Nancy

Gewijzigd door - Zwelgje74 op 21 Feb 2012 16:31:01

Nee, we hebben het geprobeert maar onze kinderarts werk nou samen met de dietiste en die wil hem pas afgeven na de test. Dat is dus wel balen. We krijgen waarschijnlijk dan ook de voeding vergoed van die we nu gebruiken dus we moeten alles nu voorschieten. Jammer dat je ze niet meer hebt, maar het was het proberen waard.

Groeten Wendy