Hallo allemaal.
Had net gisteravond het berichtje van Bieb gelezen.Dat Stephan weer ziek was…komt Niels vannacht bij ons in bed…Weer loeiheet van de koorts.
Hij had ook weer uitslag op zijn romp en klaagde over keelpijn.
Ik dacht nog;toch niet weer roodvonk he!
Dus we zijn naar de Huisarts geweest.
Niels heeft een allergische reactie gehad ergens op.Hij heeft een drankje gekregen(tegen allergische reacties en jeuk) en hormoonzalf.En de koorts was van een of ander virusje,dus geen antibiotica!
Het drankje is nogal heftig spul.Kinderen schijnen er erg suf van te worden en mogen daarom niet zonder toezicht op straat spelen.Ook mogen ze niet op een klimrek,of ergens anders op klimmen.(staat in de bijsluiter).
Ik had nog wel even twijfels of ik het zou geven maar ja…de dokter schrijft het natuurlijk niet voor niks voor he!
Maar ik vindt het doodeng.
Groetjes eljada
Allergische reactie
Hè??
Dus het zijn twee dingen tegelijk als ik het goed begrijp? Die koorts staat los van de allergische reaktie?
Ik dacht dat dat meestal samen ging…
Ook toeval dan.
Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je het een beetje eng vind, dat drankje.
Lijkt mij niet prettig om te weten dat hij er suf van kan worden.
Ik bedoel: zeg een klein kind dan maar eens dat hij rustig aan moet doen.
Heeeeel veel sterkte in ieder geval!
Hoop dat het gauw weer over is.
Liefs, mamma van Stephan
nou inderdaad ik zou het ook eng vinden maarja je hebt gelijk hoor, de dokter schrijft het niet voor niets voor!! nou hou het maar goed in de gaten. hoelang moet niels het gebruiken? veel sterkte met hem hoor. kuss
maureen
Hoi eljada,
ook ik gebruik een drankje voor Tijmen om allergische reacties voor bv muggenbulten ed tegen te gaan. Ik zit nu op mijn werk en weet effe niethoe het heet. Welke gebruik Jij?
Groetjes
Monique
-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-
Hallo Allemaal.
Het heet Ketotifenstroop,en hij moet het een dag of 5 gebruiken,dacht de dokter ongeveer.
Het bleek trouwens dat Niels toch geen virusje had.Gistermiddag had hij al 40,4 koorts.
Mocht ik eerst ook nog niet komen van de assistente…pffff tuttebel!
Affijn,na lang aandringen gistermiddag toch weer geweest.
Niels heeft weer oorontsteking.
Dus weer aan de antibiotica.
Gisteren heeft ie al twee keer gehad en hij is nu al weer een heel stuk beter.Gelukkig.
Dus toch geen"virusje"zoals de dokter eerst dacht.
Groetjes Eljada
P.s. Allergisch voor Muggen???Hoe ben je daar dan achter gekomen?
Ik bedoel iedsereen krijgt toch rode bulten van muggen?(niet lullig bedoelt hoor!)
Gewijzigd door - eljada op 28 Apr 2004 13:37:39