Allergische reactie op muggenbeten

Hallo…

Is het jullie ook al opgevallen dat er nog muggen zijn? Ik dacht dat ze allemaal dood gingen in de winter…hmmm
Ik heb er deze week al 4 doodgemaakt, en dank er zelfs over om de klamboe maar weer te pakken…Ik reageer namelijk sterk op de beten van muggen, en Thomas (zoals jullie op de foto kunnen zien,) ook!! Wat een oog!!

Groetjes Charon

ooooooh zo zag ik er vroeger ook uit!! zo sneu 1 mugje en dn zulke reacties… ben er nu overheen, krijg alleen veel jeuk maar niet meer van die bulten hooguit vuurrode pukkeltjes

groetjes Kim, mama van

en

aaaach wat zielig!!!
denk je daar alleen zomers last van te hebben.
de winters zijn te zacht. er zijn ook volop spinnen wwwweeeeh!!

thomas, sterkte met je oogje hoor en vraag maar aan mama of ze die vervelende muggen gaat klappen als je ze ziet oke?

groetjes christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Ohh wat ziet dat er zielig uit zeg doet het ook zeer? Zo ziet het er wel uit …

beterschap voor z’n oogje!

Groetjes Nathalie & Co

Jemig wat een bult, en dat door zo’n klein mugje.
Zoiets heb ik nog nooit gezien.
Ik hoop dat Thomas zijn oogje snel weer opknapt.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ziet er bekend uit, mijn zus heeft dat ook altijd.
Die trekt de muggen ook echt aan.
Je kan daar wat voor halen.

Ze doen het niet snel, maar een spuit voor hooikoorts patienten helpt ook goed daartegen.
Je kan zowiezo altijd vitamine b12 (geloof ik) kopen bij de apotheek, die werken blijkbaar ook goed.
Maar voor zo’n kleintje is dat eigenlijk geen optie.

Groetjes Mim

Hallo mama’s !!

Op het moment heb ik zelf 3 van die grote plekken op mijn benen…Deze foto’s van Thomas zijn een tijdje terug genomen. ( Foto’s van mij zijn een stuk minder interessant…hihi) Het ging eigenlijk vrij snel weer over. Bij mij lijkt het langer te duren. Het doet geen zeer, maar JEUKT!!!

Ik ga de klamboe’s denk ik toch maar ophangen.

Groetjes Charon

o wat verevelend zeg!!
ik heb geen mug meer gezien!!
maar hang die klamboes ( hoe je dat ook mag schrijven) maar op!!
live groet van Janneke en Hannah