nou dit heb ik weer hoor, hoe stom… gisteren kreeg ik kriebels… ik dacht eerst dat het misschien van de kat kwam, wij moeten altijd knokken met de kat om dat vlooie spul in haar nek te krijgen, dus wij met dat ding achter haar aan, kat tegen de bank en ramen omhoog maar het was raak, kat naar buiten, ikke stofzuigen als een maniak!
maar het bleef erger worden (ik ben namelijk allergisch voor alles dat steekt… en krijg altijd van die plakkaatjes…) nou echt binnen een uur zat ik helemaal onder, leek wel of ik in een bak met brandnetels was gevallen, allemaal blaasjes… ikke me ma bellen of ik de waterpokken wel had gehad, ja jeuk, blaasjes… weet ik veel…na een half uur zat ook heel mijn gezicht onder, leek wel een kraterkop… toen vond ik het niet meer grappig…wij naar de huisartsenpost…
joh had ik een allergische reactie… maar stadium 1 , dus ik kreeg 2 mega klinkers en daardoor zou de jeuk weggaan en de bulten zouden ook verdwijnen,
ik zat in die wachtkamer 10 minuten al te vechten om niet tegen die groene grond aan te klappen of een hyperventilatie aanval te krijgen, (heb daar namelijk meerdere malen met me vader gezeten, en ik ben heb dr een beetje een trauma van) …maar goed, zegt die dokter, ja als je tong gaat opzwellen of je word kortademig, dan moet je achtermekaar terugkomen en krijg je een injectie…nou hek van dr dam ! moet je vooral tegen mij zeggen…
ik zat hier op de bank, te flipperen… ow voel ik me tong, oew kan ik nog ademen…nou nou wat een drama…
(moet zeggen dit weeg geestelijk meer als lichamelijk,want ik voel nog steeds overal kriebels, maar denk dat dat meer tussen me oren zit want de bulten zijn weg! ) … halleluja toen ik vanmorgen in de spiegelkeek was me kop alweer strakgetrokken, geen maanlandschap meer, ben me kapot geschrokken, wat kan een mens toch rare dingen krijgen (manlief zou eigenlijk weggaan, vandaag en morgen icl. overnachting, die is godzijdank toch thuisgebleven) ! bah bah ik hoop echt dat ik het nooit meer terugkrijg, want ik blijf volgens mij nog 2 weken een angsthaasje, als ik iets eet, of maar een kriebeltje voel !!