Allergie

Hallo,

Mijn dochter (nu 14 maanden) heeft sinds haar eerste verjaardag last van diarree, pukkeltjes in haar gezicht, een opgezet buikje en loopneus. Ze is erg afgevallen en haar groei stagneert. Herkend iemand deze symptonen? Ik ben zelf bang voor een gluten allergie. We hebben al een afspraak bij de kinderarts, maar wil zelf ook wat onderzoek doen.

Alvast bedankt voor jullie reacties,
Mieke

Hoi,

Wat vervelend voor jullie! Jullie moeten je hartstikke zorgen maken! Helaas kan ik je niet verder helpen. Het enige dat ik zou zeggen is dat ik inderdaad denk dat het een allergie zou kunnen zijn. Zul je net zien dat ze nergens last van heeft als ze naar de kinderarts gaat…grrr. Laat je in elk geval niet wegsturen! Maak desnoods foto´s zodat je kunt laten zien hoe de bultjes er uit zien als het erg is…

Heel veel succes!!!
Groetjes Charon

Ik heb even voor je gezocht en het volgende gevonden op internet over een gluten allergie.
dit kunnen de klachten zijn misschien herken je er iets in.

Klachten bij een gluten allergie kunnen zijn; diaree, buikpijn, Anemia, stijfheid van gewrichten, branderigheid of tintelen van de huid, slappe spieren en chronische Astma.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben