Allergie manderijn, niet dus waarschijnlijk

Hoihoi,

Dylano heeft nu 2 middagen 3 kwart manderijn op, was ik al blij mee dat hij die nu ook at, is af en toe wel makkelijk nl, maar wat gebeurt er, al 2 avonden tijdens het avondeten is het overgeven geblazen. Vanavond wel minder als gister, maar het gevolg is wel dat hij zijn eten niet meer wilt en ook zijn toetje niet, Dat is zo niet Dylano want het is en blijft een klein vreetschuurtje.

De rest van de dag eet hij zijn eten wel goed en hij drinkt ook goed en dat blijft ook allemaal binnen.
Hij zit niet echt lekker in zijn vel, lijkt het,
maar hoop dat dat morgen weer beter is want hij heeft na een week slecht slapen op de dag, dat vandaag weer ingehaald.

Maar ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat iemand slecht op manderijn reageert en volgens mij heeft hij het ook wel is in potje op.
Zouden het die velletjes kunnen zijn of is het toeval.
Ik weet wle dat hij het morgen niet krijgt en dan als hij niet oevergeeft bij zijn avondeten het maandag weer wel probeer, maar vind het ook zo zielig als hij moet overgeven.

Liefs Michelle

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lilypie.com/pic/2009/10/09/X48H.jpg" width=“60” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lbym.lilypie.com/wSANp2.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Kids Birthday tickers” /></a>

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lilypie.com/pic/2009/10/09/YlRv.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2m.lilypie.com/6lCfp2.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - mirema op 06 Dec 2009 18:51:57

arm mannetje!
ik zou gewoon een week geen manderijn geven, en dan weer proberen, kijken hoe het dan valt.
het is anders natuurlijk moeilijk te zeggen of het een allergie is of niet.
maar bij een voedsel allergie krijgen ze ook 9 van de 10 x huiduitslag.
ik zou gewoon even laten voor wat het is, even ander fruit geven wat wel goed blijft zitten.
overgeven is hier trouwens ook weer aan de orde.
misschien buikgriepje in de lucht?
rico heeft vandaag 3x in 15 min overgegeven.
toch niks aparts gegeten volgens mij…

Arm mannetje
Of is hij er verder niet ziek van Hoop van niet
Maar ik weet uit eigen ervaring dat ik bij tijd en wijle citrusvruchten ook niet goed verdraag en er misselijk van wordt
Ik krijg er dan letterlijk t zuur van
Waarom Geen idee Soms heb ik er tijden geen last van Dan ineens weer wel
Kan niet stellen dat ik er een allergie voor heb Maar eerder soms wat gevoelig
Zou t ook even een paar dagen laten en dan weer met 1 mandarijn ff proberen

Groetjes
Linda

Mama van Bjorn 15-08-08

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Nee hij is er verder niet ziek van, alleen gister wat stiller en moe, maar dat kwam van slaapgebrek, neem ik aan
Wou toen ook alleen maar schoot zitten, heb ik natuurlijk volop van geprofiteerd
Maar ook de dunne zure luiers zijn weer een feit, wordt gek van die tanden!!!
De manderijn blijft in ieder geval een paar dagen achterwege en nu hopen dat zijn avondeten er vandaag dan wel inblijft.
Kijk ik vind het helemaal niet erg als hij een keer wat minder eet, maar hij was al afgevallen dus hij heeft het nodig.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nou denk dus dat het niet aan de manderijn ligt, want die heeft hij vandaag niet gehad en heeft niets als spuitluiers, dus diaree denk ik. Vanmiddag droge beschuit gegeven en naderhand hij in zijn bed wat gespuugd. Bij het warm eten ging het bij de eerste hap al mis en hoefde hij dus ook niet meer. Zijn vla wel op. Omdat we vrij vroeg aten omdat rené moest werken, dacht ik dan geef ik hem nog een banaan (moet hij alleen geprakt) en bij de vierde hap kwam alles er weer uit Dus ik denk dat hij toch een virus ofzo heeft.

Alleen het vreemde is waarom blijft zijn pap en peer en brood er wel in? Het lijkt hoe later op de dag hoe makkelijker het eruit komt.

Ook nog een vraag die ik me eigen stel, verteerd hij niet te snel? tussen zijn vla en banaan zat anderhalf uur en van zijn vla zagen we bij het overgeven niets meer terug. Is dat normaal?? (sorry voor het onsmakelijk verhaaltje)
Hij was natuurlijk ook al afgevallen.
Zit dus weer met een hoop vragen in me kop te malen

Liefs Michelle

Wat ontzettend vervelend meid dat Dylano niet lekker is.
Ik weet zelf niet zo goed hoe het zit met verteren van eten.
Ik hoop dat hij snel weer beter is! Succes ermee meid & wanneer moet je ook alweer naar CB voor het wegen?

Hij moet 28 december eigenlijk weer, maar als het morgen nog is wil ik toch ff woensdag gaan wegen.

Liefs Michelle

Kan ik me goed voorstellen. Hopelijk gaat het morgen weer beter!
Liefs

Wat vervelend Michelle.

Anders zou ik toch even de huisarts bellen voor de zekerheid.

Beterschap in ieder geval voor de kleine man.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

hoe gaat het nu met Dylano meid? hopelijk ietsje beter!

Er komt in ieder geval weer meer activiteit in. Nu bleef zijn banaan er wel in Alleen hij drinkt en gelijk weer poepbroek niet veel maar wle waterdun grrrr. Dus nu laat ik met de boodschappen zijn favoriet maar weer meebrengen. Diksap kwezik peer. Hij heeft nu alleen appel en dat drinkt hij niet zo graag misschien omdat hij er niet lekker op reageert. Thee moet hij niet ja uit mijn beker, Maar kan me niet voorstellen dat het daar vna komt, want hij heeft hem al wel vaker gehad, maar nooit zo vlot gedronken als de kwezik. Nu de rest van de dag maar afwachten, wil wel vanavond even zijn avondeten pureren kijken of het er dan wel inblijft, want geloof me als je overgevend kind aan tafel hebt, smaakt je eigen eten ook niet echt meer

Liefs Michelle

och gelukkig is die banaan blijven zitten,
echt rot zeg hij valt al af en nu ook nog aan de diaree.
heeft ie verder ook koorts ofzo?

wat je zei over overgeven en jij zit ook te eten dat je eten niet meer smaakt, haha dat ken ik, alleen dan niet met eten.
als je gezellig samen in bad zit en hij poept erin en moet ook nog es overgeven, ga je ook niet graag meer in bad haha!
maarja dat was in de zomer!

Beterschap met Dylano, Michelle!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Gelukkig maar dat hij alweer wat dingen binnen houd.

Hoop dat het snel weer helemaal over is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Dames ik heb gereageert in de topic van inge, ik moet om 16.10 bij de ha ijn met hem.

Liefs Michelle

Succes bij de huisarts.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

thnx, normaal maak ik me niet druk als ik na de ha moet maar het voelt gewoon niet lekker, dus hopelijk valt het mee.

Liefs Michelle

Succes meid en we horen het straks wel!
Liefs

Een virus wat ik al wel dacht maar dan toch weer bang dat het wat ernstigers is. Hij gaat morgen zijn 4de dag in en dan zou het ver over moeten zijn. vandaag nog weinig van te merken maar dat kan bij die kleintjes snel verandert zijn.

Hij drinkt gelukkig goed.
Verder moet ik hem goed in de gaten blijven houden of hij niet uitdroogt. of meer gaat braken en koorts krijg dan moet ik gelijk terugkomen.

Ik dacht altijd als een plooi blijft staan van de huid ze dan uitgedroogd zijn, is ook zo natuurlijk, maar dan ben je eigenlijk al te laat.
Gewoon in de vingertjes bij de nageltjes knijpen en dat moet snel van kleur veranderen. Gebeurt dat dan is er niets aan de hand, duurt dat best lang dan is het niet goed. Weer wat geleerd.

Liefs Michelle

Het arme schapie. Hopelijk gaat het morgen alweer een stuk beter met Dylano. Geef 'm maar een dikke knuffel van Erik en mij!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker