Allemaal nieuwe dingen

ja echt ontzettend trots! vind t gewoon zo knap dat ze plotseling zo snel vooruit kan komen.
alleen nu heeft ze wel op allebei d’r grote teentjes wat vel weggeschaafd, daarmee zet ze zich telkens af op de grond. dit kan toch geen kwaad? zou ik niet weten wat je eraan kan doen, om er nou pleisters omheen te doen vind ik ook weer zoiets. Daan zegt dat t uiteindelijk eelt zal worden, ik denk dit ook wel maar t ziet er zielig uit, gelukkig heeft ze er zelf geen last van.

liefs,
Rinske

Wat leuk dat ze nu gaat kruipen!
Ik ben heel benieuwd hoe lang het bij Seth nog duurd… hij zit al wel op zijn handen en knietjes, schuift zijn knietjes dan een beetje vooruit, en gooit zich dan naar voren, maar dat kan alleen in de box of op bed, watnt anders bonkt hij met zijn hoofd op de grond, en is het huilen geblazen
Geniet ervan!
Liefs, Anne

Lilypie

sokjes aandoen maar top hoor dat ze tijgert.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

quote:
Wat leuk dat ze nu gaat kruipen! Ik ben heel benieuwd hoe lang het bij Seth nog duurd.. hij zit al wel op zijn handen en knietjes, schuift zijn knietjes dan een beetje vooruit, en gooit zich dan naar voren, maar dat kan alleen in de box of op bed, watnt anders bonkt hij met zijn hoofd op de grond, en is het huilen geblazen Geniet ervan! Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/Gnmfp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>

Toch is dat wel de manier om het te leren…

M.

quote:
sokjes aandoen maar top hoor dat ze tijgert.

Liefs Michelle

Dat is dus ook het ‘probleem’ het is namelijk absoluut geen sokkenmens (net d’r moeder haha) buiten is niet erg maar zodra we binnen zijn trekt ze zelf snel uit.

liefs,
Rinske

ja dan houdt het op Dylano houdt zijn sokken sinds een maand aan hehehehe. ik heb zelf ook nooit sokken aan, zelfs in de winter niet of het moet echt heellllllll koud zijn

Liefs Michelle

hier hetzelfde hoor

liefs,
Rinske