*Allemaal even lezen graag*

Lieve allemaal,

Er zijn een aantal prikkers waarbij de banners echt te groot zijn
Dit is heel vervelend want er moet dan erg gescrolt worden en dan is het bijna niet te volgen

Dus willen jullie er aub op letten

Een afbeelding plaats je door [ img ]http://www.locatie.nl/img.jpg[ /img ] te gebruiken. Let er wel op dat dit plaatje redelijke afmetingen heeft! 56k-modemgebruikers zijn niet zo blij met een plaatje met een resolutie van 800x600 of nog groter!
Banners kunnen dan ook niet groter zijn dan 400 x 80 pixels

Gr Tries

Gewijzigd door - Asje op 08 Jul 2008 11:57:11

Je kunt het bij je eigen onderschrift plaatje zelf controlleren en zien op deze manier.

Ga naar je plaatje en klik met je rechter muisknop erop
Kies dan voor properties oftewel eigenschappen.
Hierin zie je hoeveel pixels breed en hoog je plaatje is.

Is deze groter dan 400X80 pixels ( gaat het met name zelfs nog om de breedte, in dit gevall de 400, dan is deze niet geschikt voor het forum omdat deze daardoor te breed wordt en daarmee niet gemakkelijk te lezen is.

Vraag maar als het niet lukt

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 07 Jul 2008 22:29:20

dankje assie voor het aanvullen

Inderdaad vraag als het niet lukt we helpen graag!

Ik zie er nog steeds die te breed zijn. Please doe er even iets aan, ik help je graag als dat moet hoor maar 400 pixels breed is het maximale.

Ga naar je plaatje en klik met je rechter muisknop erop
Kies dan voor properties of eigenschappen.
Hierin zie je hoeveel pixels breed en hoog je plaatje is. niet breder dan 400 pixels dus !!!
Wellicht dat er op een andere site nieuwe gemaakt kunnen worden dan die wel de juiste breedte hebben. Vaak zijn de banners met een foto`tje ervoor ook te breed.

Kan redelijk omgaan met de computer, maar ik zou niet weten of mijn banner te groot is. Dus mij vraag aan Asje (of iemand anders die dat weet) is die van mij te groot?

Hoi Ja die van jouw is te breed waardoor er nu gescrolt moet worden die van jouw is 450x72 dus als je hem aan de zijkant 400 kan maken moet het goed zijn

gr Tries

Zoals ik hierboven schreef, kun je zelf kijken of de jouwe te breed is. Ik zal zelf eens kijken op welke sites je de juiste formaat banners kunt krijgen voor deze site, want aan deze banner ( ticker) kun je zelf niet aan het formaat knutselen. Ik ga eens even op onderzoek dus en zal een lijstje maken waar je de juiste formaten wel krijgen kunt.

hoi even een vraagje,

de banner van mij is is 450x72.
Maar ik hoef niet te scrollen in de breedte. Is dan zo goed of niet?

gr gytha

Het hangt geloof ik ook van je schermgrotte af, er vanuitgaande dat sommigen geen groot scherm hebben of de instellingen anders, zou dat te groot zijn ja.

De banners van Lilypie zijn een goed formaat, mits je er geen foto voorzet. Een foto zou je dan wel zelf kunnen verkleinen, op het net plaatsen en die boven je banner tussen de bekende img code in je onderschrift kunnen plaatsen, of als avatar kan uiteraard ook.

Wij hebben een laptop, dus een niet heel erg breed scherm. Bij de meeste topics hoef ik niet in de breedte te scrollen, ook niet bij de ticker van mij. Ik wacht wel even op een leuke ticker die wel groot genoeg is.

Al zou ik het wel jammer vinden! Ik zind deze net zo leuk

Gewijzigd door - Judith en Anna op 09 Jul 2008 21:10:47

Dan moet die van mij nu goed wezen. Als het goed is. Lilypie.com heb ik nu gedaan. De vorige was van bump-and-beyond.com!

Gewijzigd door - Judith en Anna op 09 Jul 2008 21:20:56

Hoi hoi
Ik heb ff gekeken , de mijne is 408 x 75 . Is dat ook te groot ???
Of gaat dat nog net ???

Groetjes Dorethe

Zie je wel!! Ik kan het wel! Dit moet hem wezen.

topper!

Volgens mij zijn die van mijn zijn ook te groot.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Hoi Maaike Ja die van jouw is ook iets te groot

Als je op het plaatje gaat staan en dan met je rechter muis en dan eigenschappen kiest zie je dat hij 420x74 is

gr Tries