Allemaal een heeeellleee fijne moederdag!

Nou ja de titel zegt alles he…hihihi

Hier wordt er nu ontbijt gemaakt, heb uitgeslapen tot half 11 en heb het meest kitscherige kadootje gekregen, een plastic hart gevuld met kersenbonbons en met voor moeder erop whahahahahah lag erom in een deuk, wel lief he

Eva ligt te bleren dus de moederlijke plicht roept weer

Liefs, en een fijne dag gewenst, mama Els

Ik heb ook uitgeslapen, kreeg van Veronica haar schitterende eigengemaakte macaroni ketting, in prachtig rood geschilderd. Uiteraard gaat die de hele dag om. Lucas gaf een doosje mini pralines en een kussensloop, waar op staat: mama is de aller aller allerschoonste slaapster van de hele wereld. Wat zal ik lekker slapen, hihihi. Uiteraard ook hier een ontbijtje. En dan duurt mijn moederdag tot 12.00 uur, want daarna wordt het hier omaatjes dag hahaha.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hier net zo… Alleen werd het hier omgetoverd in de verjaardag van opa/schoonpapa… Hoe kienen ze het uit… Nou ja, twee vliegen in een klap is ook wel handig, aangezien ze niet in de buurt wonen

Ik heb vanmorgen van manlief een ontbijtje op bed gekregen (OM HALF NEGEN!!!) en een theeglas met ‘mama’ in allerlei verschillende talen en een kussensloop met ‘kusjes voor mama’…

Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)

Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe

Whahahaha dat doosje mini pralines had ik mezelf gister kado gedaan, ligt te wachten in de kast. Oja en na het schrijven van vanochtend was de pret hier ook voorbij, moest nog tassen inpakken en Eva aankleden en hop, op naar oma en overgrootoma!

Groetjes!

PS de kussenslopen hier waren uitverkocht zei Paul smorgens al hihi