Hoi,
Meestal met het 4 de jaar zijn ze er wel overheen dat is wel een eikpunt van uit de geneeskunde. Het wil niet altijd zeggen dat jou kindje er dan ook overheen is. Mij werd geadviseerd bij een vermoeden van een allergische reactie het na een half jaar tot een jaar weer te proberen. ze is nu bijna 3 jaar en heeft een aantal allegieen in de eet sfeer. Geen grote moelijke dus valt mee.
Kinderen kunnen er vlekken van krijgen op alle plaatsen die je maar kan bedenken ook kunnen ze er galbulten van krijgen, eczeem en soms ook benauwdheidsklachten.
Mijn dochter krijgt bijv. van chocola eczeem op haar rug en van zgn gekleurde melkkoeken en likkoekjes vlekken in d’r gezicht.
Ook kan het zijn dat een allergie opbouwend is. Daar bedoel ik mee bijv. elke keer als ik pinda’s of noten eet kan het zijn dat ik er een reactie op krijg of een hevtigere reactie dus eet ik mondjesmaat noten en pinda’s. Heb tot nu maar een klein beetje jeuk van die te dragen is. Maar ik kan er elke keer wel meer jeuk van krijgen of erger.
Dit vertel ik niet om je bang te maken want ik ga ervanuit dat dit niet het geval zal zijn bij jou kindje. maar dit zijn een paar feiten
Hoop dat die van jou geen allegie heeft en dat het toevallig was. Mocht nog met meer vragen zitten dan meld je maar.
Groetjes
lon106