Alleenstaande Mama

ik zou hem een termijn geven van laten we zeggen 48 uur om contact met je op te enmen om een daadwerkelijke afspraak op korte termijn maken , geen reactie zou ik nu maar eens echt stappen gaan ondernemen want hij heeft nu tijd en kansen genoeg gehad om er daadwerkelijk samen uit te komen. op een gegevn moment moet je gewoon grenzen gaan stellen en hard zijn want dit is voor jou ook zeker niet prettig en je weet het als mama niet blij is…

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

@mama van 3 jongens,
Ja inderdaad je hebt helemaal gelijk!

Heel toevallig smsde die net, en we hebben zondag afgesproken.
Alleen nog geen reactie gehad of die Jayson wilt zien.
nja ik wacht het wel weer af.

liefs

Wat spannend! Fijn dat 'ie heeft gereageerd. En succes zondag! Eén tip: praat niet in verwijten richting hem, maar in wensen. Dus niet: “Wat ben je een eikel dat je al die tijd niets hebt laten horen.” Maar: “Ik zou voor Jayson graag willen dat je contact met hem hebt, dat jij een papa voor hem wilt zijn.” Dan is de kans het kleinst dat jullie in conflict komen en dus een grotere kans dat je tot oplossingen komt. En als 'ie écht niets wil mbt Jayson, tja…dan is dat niet anders. Maar ik hoop voor Jayson dat 'ie z’n verantwoordelijkheid neemt!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

suc6 zondag
waarom beslis jij niet oo je de kleine meeneemt of hij dat nou wilt of niet en misschien is het wel even goed voor hem om hem voor het blok te zetten en de kleine lekker mee te nemen maar als jij dat niet prettig vind dan neem je hem niet mee wat jou ex daar dan ook van vind .

je moet niet alle touwtjes uit handen geven dat heeft jou ex heel niet verdient om zoveel regie te krijgen hij moet het maar even volgens jou regels doen.

maar das mijn mening hoor je moet natuurlijk doen waar jij je het best bij voelt

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Wat spannend dat je zondag een afspraak met hem hebt. Heel veel succes en ik hoop dat jullier er samen uitkomen.

Groetjes,
Sandra

Succes!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik duim voor je dat het goed komt! En mama van Esmee wat een naar verhaal zeg. En wat kom je sterk over! Petje af…
dikke knuffel,
Wendy