Alleenmaar willen slapen in de armen

quote:
bij ons was het precies hetzelfde met 10 weken, wij hebben haar toen in haar reiswieg in het ledikantje gelegt.. dat ze toch in haar eigen kamer sliep maar dan in een kleinere omgeving want in de reiswieg sliep ze altijd heel goed .... want inderdaad mijn kind in slaap wiegen hoeveel ik van haar hou daar wilde ik niet aan beginnen, laten huilen is ook heel moeilijk en deed ik niet langer dan 10 minuten maar dan ging ik kijken, aai over de bol.. ff rustig laten worden en dan weer movuhhh !!! een puckababy deed bij ons ook wonderen, ze is nu 4.5 maand en is er net uit ! het zijn periodes die vanzelf weer over gaan, en inderdaad, oogjes wrijven, naar boven en in zijn eigen bed slapen, niet in de box of op de arm, dan leren ze het snelst om zelf te gaan slapen... want een baby slapend in bed leggen, werkt ook niet altijd goed, die kleintjes moeten leren dat ze in slaap kunnen vallen, veilig in hun bedje.....

het is heel moeilijk en soms wil je je haren eruit rukken van de irritatie of moedeloosheid, maar het gaat allemaal over, ik dacht ook, dat kind kan nooit meer slapen zonder die reiswieg maar ook dat gaat vanzelf … en de puckababy dacht ik het zelfde, nu slaapt ze in haar ledikant, gewoon in een slaapzakkie !!

Yesterday = History, 2day a gift,
2morrow a mistery!

(mama van Pippy geboren 17.07.2009)

Hoi Linda ja als ik jou verhaal zo lees’ dan kan ik me er wel in vinden,
mijn weeen en onsluiting duurde maar 2 uur en 3 kwatier, En hij zat inderdaad klem met zijn hoofdje watn toen die eruit kwam had hij ook een bult op zijn hoofdje >>>>>>

Hallo mensen ik wil even melden dat me zoontje zomaar uit het niets van zelf in slaap valt zonders eerst op de armen, het is echt een genot’ 3 maanden rond gerent met meneertje dag en nacht op de armen pfff

en nu zo uit het niets is het over … heerlijk

Denk dat het gewoon een feit is dat ze het op een gegeven moment zelf begrijpen dat het bedje toch lekkerder ligt dan zo onhandig op de armen !!

Hoi,

Fijn te horen hopen dat hij het nu ook volhoud.

groetjes

lon106