vandaag is nell voor de eerste keer naar de opvang geweest. ik ben ze netgaan halen. blijkbaar heeft ze vaak gehuild totdat men haar oppakte. ik vrees nu dat ze alleen maar gedragen gaat willen worden en niet alleen gaat willen spelen hoewel ze dat thuis wel doet. heeft iemand daar ervaring mee
Alleen
Morgan huilde in het begin ook meer. Thuis krijgt ze alle aandacht en daar moet ze delen en dat heeft ze moeten leren. Ook pakte ik haar thuis snel op in het begin dus ze dacht dat ze dat daar ook zouden doen. Nu is ze goed gewend en tuurlijk kan ze nog zeuren daar is ze een kleine diva voor, maar het was echt wennen in het begin.
Groetjes,
Michèle

tygo sliep in t begin heel slecht op de opvang en huilde veel. kwestie van wennen. nu is hij binnen enkele seconde vertrokken en wordt zelfs niet meer wakker van andere kindjes in de slaap kamer.
had in t begin ook een heel vervelend gevoel als ik hem weg had gebracht, want wist dat ik s avonds een heel moe jongentje ging halen. hij gaat maar van half 2 tot 6, maar toch. maar heb toch doorgezet en nu is hij helemaal gewend. ziet me niet meer staan als ik hem weg breng en zwaait me gewoon uit.
groetjes jolanda
hoi
wij hebben ook een moeilijke wen periode gehad bij het KDV, emma huilde alleen maar!!! terwijl ze thuis bijna niet huilt. Ik heb daar ook een topic over gemaakt, heet; KDV drama. Kan je eens kijken hoe wij het aangepakt hebben, en vooral hoe snel het beter ging! Ze is nu de clown van de groep en vermaakt zich uisptekend (ze gaat pas 1,5 maanden naar het KDV)
groetjes Gidget
Ook onze knul heeft moeten wennen aan het kdv.
Persoonlijk had ik het er in het begin ook moeilijk mee. Maar de leidsters zijn erg vriendelijk en uiteraard hebben ze de ervaring (wordt wel eens vergeten in het begin door mama) Komt vast allemaal goed, geef het de tijd.
Sam gaat nu 1,5 maand na het KDV en het gaat eigenlijk erg goed.
Groetjes Jolanda