ok, even een moeilijke kwestie. Het viel ons voige week al op dat toen ik op zaterdagochtend moest werken , dat papa aangaf dat Bo de hele dag door ongelukjes had gehad. en bar weinig op de wc had geplast. echter, vanaf het moment dat ik thuis was, ging het weer super goed. Geen ongelukjes meer.Vandaag weer naar het kdv, en ik moet vannacht de nachtdienst weer in, dus hij is daar morgen nog een tot volgende week donderdag, over dag.
Ik haalde hem net op, had geen luier aangedaan, blijkt dat hij daar alles liet lopen en dat ze liever wilde dat hij dan toch maar een kluierbroekkje aan krijgt.
Ik stond versteld, want het ging zo goed!! Ik snap hun wel, maar ik ben bang juist omdat hij de hele week daar is, dat zodra ik weer vrij ben, bo dan niet meer zindelijk is en ik dan van voren af aan kan beginnen om bo zindelijk te krijgen. ZIt ik niet op te wachten, want hij doet het juist zo goed!!! Zij geven echter aan , dat hij het daar dus echt niet aangeeft, en 3 kleding stejes in een uur, ja das gewoon te veel, is ook niet leuk voor hem. Begrijp ik!!
We hebben nu afgesproken dat hij morgen een luierbroekje aanrkijgt, en dan maandag toch maar weer proberen zonder luier.
Ik zit echter in dubio, want je kon duidelijk merken dat ze dat aangaven omdat ik vertelde dat het thuis zo goed ging, en dat ik het niet begreep, en mij eigenlijk tegemoet kwamen, heel fijn, maar aan de andere kant denk ik, thuis kan hij het ook, ga overal naar toe met hem zonder een luier , zelfs naar de KNO met het openbaar vervoer, en het gaat goed, dus ik heb het idee dat bo aan het iotproberen is, net als bij papa van de week op zaterdag, en dat ik zoiets heb van, pech, gewoon zonder luier, komt binnen een dag of 3 goed. Maar ja, ik wil het kdv ook niet tot last zijn, en dat hun het idee krijgen dat ze hem zindelijk moeten maken voor mij, want dat is echt totaal niet het geval!!!
ik zit in dubio dus, weet niet wat te doen, vind het best moeilijk hoe hier mee om te gaan en wat het beste is hier in. dus alle tips en adviezen zijn welkom!!
liefs woezel