Alleen spelen

het was zo warm afgelopen vrijdag en het grote zwembad stond nog niet,dus heb ik deze maar ff gehaald voor kaitlyn

ze heeft niet eens door gehad dat ik foto’s maakte ze heeft uren gespeeld ermee

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Gewijzigd door - bianca4 op 12 Jun 2006 13:32:12

Oooh leuk zeg!
Ik zit er zelf over te denken om ook zo’n ding aan te schaffen voor Steef.
Die kan ook uren zoet zijn met zoiets

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

dat is echt een uitvinding zo’n ding! had er ook eentje willen halen voor de verjaardagen van de kids deze week maar heb toch voor wat anders gekozen

groetjes Kim, mama van

en

quote:
had er ook eentje willen halen voor de verjaardagen van de kids deze week maar heb toch voor wat anders gekozen

Ja, zo zit ik nu dus…hij wil het drakenkasteel + de draak van Playmobil (110,- bij elkaar ) enne…dit en dat en zus en zo
Lastig kiezen voor ons dus, want zo’n aquaplay ding is ook super!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Wat een lief gezicht!
druk met haar speelgoed bezig.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

idd een uitvinding is het,wou dat ik het verleden jaar al had gedaan toen wilde ik hem al voor de jongens

Dylan & Kaitlyn

Ja leuk zeg zo kunnen ze zich ook vermaken.

Groetjes Pierine

[img][img]http://lilypie.com/pic/060430/f6iE.jpg" alt=“Lilypie 1st Birthday Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/tOI0p2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” />
[img][img]http://lilypie.com/pic/060530/ZyA9.jpg" alt=“Lilypie 5th Birthday Pic” width=“61” height=“80” border=“0” />[img]http://b5.lilypie.com/2Iq7p2.png" alt=“Lilypie 5th Birthday Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” />

dat is die al helemaal in elkaar zit iets van 27 of 29 euro

Dylan & Kaitlyn

Leuk joh zo alleen spelen.
Lisa kan totaal niet alleen spelen, Cas gelukkig wel.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

quote:
Leuk joh zo alleen spelen. Lisa kan totaal niet alleen spelen, Cas gelukkig wel.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

dat is hier ook hoor dylan kan ook niet alleen spelen,kaitlyn uren ,tot ergenis van dylan die gaat haar dan galen

Dylan & Kaitlyn

Hee Bianca,

welke set heb jij gekocht weet je dat nog?
Ik wilde zoiets voor Demi’s verjaardag kopen, denk dat ze zich daar uren mee kan vermaken…
Maar de keuze van welke set ik moet nemen is zo moeilijk

Groetjes Nathalie & Co

op msn hebben we ff gesproken

maar dit was de 1 na grootste dacht ik want de type hoger was dacht ik 89 euro en deze was 69

Dylan & Kaitlyn

Ik heb set nr 902 gekocht, niet piepklein, maar een mooi maatje!!

Deze was 69,99

Groetjes Nathalie & Co

jaaa die heb kaitlyn ook

dus er was nog een voorraad bij jullie

Dylan & Kaitlyn

Nou wat je voorraad noemt ik had de laatste van deze, ze hadden wel de nog kleinere

Groetjes Nathalie & Co

dat is hier ook steeds,en dan levertijd een week haah

maar je heb hem gelukkig,ik vind ze ook handig net als gisteren niet echt zwembad weer en dan speelt ze daar mee zijn ze toch met water bezig en is nog de boel nat hihihiih

Dylan & Kaitlyn

Hier hebben ze inmiddels al een grote baan ervan, gekocht voor evianne`s verjaardag vorig jaar en als we steeds geen ideen hadden wat te geven aan de kids dan vroegen we stukjes erbij. Ideaal, ahummmm alleen is hij hier niet zo in trek tenzij er andere kindjes zijn hahahaha. Jessin begint er nu wel interesse in te krijgen en gaat steeds met zijn kontje midden erin zitten whahahaha dus ik hoop dat hij er dadelijk tof mee kan prutsen. Ik had hem toen bij bart smit online besteld, was veeeeel goedkoper want dan komt het direct via het magazijn.

hier bij bart smit verkochten ze het niet,dus toe nnooit aan het online bestellen gedacht

hmmm nou ja kan niet meer terug nu he hahahah

maar leuk dat ze dan erin gaan zitten he

Dylan & Kaitlyn

Bart smit online heb ik gekeken maar verkoopt ze dus niet meer, deze komt gewoon van intertoys, 69,99 en op internet zijn deze vaak 74 euro…

Groetjes Nathalie & Co