Hallo, leuk dat ik hier even op uitkom… Want ik zit echt met handen in het haar !!
Zal even kort schetsen,
1maand geleden is ons dochtertje zwaar tenval gekomen op haar voorhoofdje, d volgende dag is ze beginnen braken, uit paniek zijn we dan naar de spoed gereden… Amper onderzocht mochten we naar huis & moest haar goed laten drinken…
Wat eigenlijk een vrij leuk vrolijk kind is, is nu een moe, huil peuter geworden !
Na 2weken, overgeven & diarree… en 2x bij de HA langs geweest te zijn, zijn we naar de KA gegaan… Alles was ok, ze zou buikgriep hebben… Die dag was ze terug mijn vrolijk meisje, alles ging heel goed, dagen niet meer overgeven…
Tot het alweer begon… 1week aan een stuk ENKEL snachts overgeven & doet dan zo’n raar aanvalletjes… Heel akkelig! Diarree is er niet bij deze keer… Opnieuw naar de HA, die heeft dan bloed & stoelgang onderzocht…
Alles was volgens haar ok…
Week later, sinds nu maandag is het spelleke alweer aan de gang, nachtbraken Elke nacht, schreeuwend wakker worden , heel raar gezichtje (blauw) omdat ze haar braaksel niet krijgt uitgespuwd… Alles eruit & ze slaapt rustig verder en is de volgende weer normaal …
Nu gaan wij maandag naar leuven, maar je kan je al voorstellen hoe wij ons voelen, is er bij jullie iets uitgekomen? Een oplossing voor dat nachtbraken???
Groetjes
Kilic Talia