Alleen nog maar willen lopen

Hallo,

Mijn dochter is pas 8 maanden maar wil de hele dag door alleen maar rondlopen. Ze wil niet meer alleen zittend spelen. Zodra je haar neer zet op haar kond in de box of op de grond begint ze te huilen. Als je haar dan wil vergezellen trekt ze zich zelf omhoog, en begint met lopen. Vasthoudend aan haar armpjes/handjes loopt ze de hele kamer rond en is ze super vrolijk. Dit is uiteraard heel vermoeiend voor papa/mama, en bovendien staat ze nog niet echt stevig op haar beentjes. Wie heeft tips om hiermee om te gaan?

Groetjes,
Joyce

hoi,

Dit hadden wij ook. we hebben zo’n loopwagentje gekocht waar ze in kan staan en zelf kan rondlopen. Niet te lang gebruiken op een dag.
Puck werd er eenander kind van.

groetjes

ja hoor in ken het!! hahaha
Lieke wil ook alleen maar lopen kan dit wel goed aan twee handjes.
zitten of liggen is het huilen geblazen.
Erg vermoeiend, ik probeer haar toch ook te laten zitten zodat ze zichzelf moet vemaken maar valt niet mee.
Tuurlijk loop ik ook even met haar rond.
En haar loopstoel vindt ze geweldig dan is ze helemaal in haar hum en rent ze zowat de kamer door.
Ze zeggen dat het niet goed is maar hier zit ze er maar 20min per dag in.

Zal wel blij zijn als ze zichzelf kan verplaatsen want het is heel vermoeiend.

groetjes Gytha

Wij hebben ook een 2e hands loopstoel gekocht ondanks dat er zo negatief over gedaan wordt. Tot nu toe vindt ze er nog niet heel veel aan, want ze kan zich er nog niet heel goed verplaatsen. Ze komt alleen goed vooruit als ze boos is en er uit wil.
Maar we hebben hem nog maar net, dus misschien vindt ze het wel leuk als ze er beter mee vooruit kan komen. En dan maar hopen dat de last voor papa en mama wat minder wordt.

Groetjes Joyce