Alleen met lopen rustig

Hallo,

Ik ben nieuw op deze site ik heb een zoontje van bijna 4 maanden.Mijn vraag is wie kent het probleem dat je kindje alleen te troosten is als je hem recht op houd en met hem loopt?

Zelfs gaan zitten mag niet dan gaat hij er gelijk weer op je moet lopen.

Ik heb niks te klagen hoor het is een ideaal kind,op dit na, hij slaapt door elke nacht,goed gewicht,lacht veel en de voeding 4x210 en net gestard met fruithapje

Ik hoor graag als iemand dit herkend

Hoi Wil,

Geef je er aan toe? wat doe jij er mee?hij wordt nu zo zwaar,vind het ook zielig om hem te laten huilen.
Ook merk ik dat hij hoe langer de dag duurt, hij steeds huileriger/hangeriger wordt herken je dit ook?

Hoor graag van je
gr.

ams hij geen oorontsteking heeft of verborgen reflux dan denk ik dat hij gewoon de mama wil voelen en daar kan niks anders verandering in brengen natuurlijk! ons nell heeft dat niet echt gehad alleen in het begin en toen waren we erachter gekomen dat ze verborgen reflux had en honger had dus beba gegeven en probleem over!

Iris heeft dat ook. Ze vindt het de laatste dagen heerlijk om 's avonds rond 7 uur bij mij te hangen (had ik nu maar een draagzak). Ik doe het gewoon ookal is ze behoorlijk zwaar… Ze vindt het heerlijk en ik ook!! Is ze weer een beetje klein. Ik denk dat het bij haar samen hangt met het krijgen van tanden en een sprong. Vandaag is net haar eerste tandje aan het doorkomen arme meid!

hoi allemaal,

Super bedankt voor de reactie,s ligt dus niet aan mij hahah.
Hoe kom je er achter of hij een verborgen reflux heeft?
honger heeft hij maar 5 flessen wil hij niet.
Fruit hapje gaat super trouwens, meneer heeft voorkeur voor banaan.

Ook speeld er wel mee dat hij is geboren met een ernstige hart afwijking, en met een spoed keizersnee. Het was kantje boord en is gewoon bij me weg gerukt.
Met 5 dagen heeft hij een levensbedreigende operatie gehad.ik wil hem zo gewoon mogelijk opvoeden maar het blijft een speciaal kindje snap je.Dus nogmaals bedankt voor jullie raad

liefs

Gewijzigd door - hennie22 op 26 Dec 2009 21:51:16

het was vanaf de 20 weken echo heel erg spannnend,hij was een tikkende tijdbom in mijn buik elke dag was weer gewonnen tot aan de bevalling.De kans op overlijden was 50% als hij geboren zou worden.Maar ons bikkeltje hield vol en heeft het nog 5 dagen vol gehouden aan de beademing.(heeft mjn borstvoeding gekregen via een sonde dat is heeeeel goed geweest in zijn geval)Toen ging het mis zijn hartslag daalde naar 40 (ipv 50 )normale baby 150) Hij is in slaap gehouden en de volgende middag geopereerd de operatie duurde 4 uur (langste uren van mijn leven)ze hebben een pace maker geplaatst de kleppen gerepareerd en een gat in de kamer gedicht met een kunstof plaatje, een kunstof tussen schot geplaatst. Hij is geopereerd door de beste chirurg van Europa (ik ben die man eeuwig dankbaar).Het gaat nu heel goed met Jesse, en als het zo door gaat zal de volgende operatie pas hoeven als hij 5 jaar is.(dan wordt hij zoiezo geopereerd ivm batterij vervanging van de pacemaker) maar ze willen dan de punten die nog niet perfect zijn in zijn hartje ook gelijk repareren.
Verder krijgt hij elke 4 weken een RS virus spuit en mag hij nog niet naar het kd verblijf pas in april.Veder moet hij contact sporten gaan vermijden ivm botsingen maar dat is nog niet aan de orde ik geniet van hem het is zo een lekker mannetje en vrolijk maar ik moet proberen met beide benen op de grond te blijven al wil ik het liefste hem gruwelijk verwennen snap je.Dit is in het kort hoe het nu is en de toekomst.Moet jou kind ook de RS spuit?

groetjes

Het is voor jou ook niet makkelijk geweest zeg wat ik zo lees.Hetvallen enz. is bij Jesse geen probleem de draden van de pacemaker kunnen los gaan, maar dat is niet zo ernstig.Ik denk er nog niet zo bij na duurd nog ff gelukkig.Soms wordt ik gek van mezelf hoe bezitterig ik ben hahaha en ken het probleem dat je het huilen niet goed kan laten gebeuren.Ik wil mijn mannetje tegen alles beschermen maar dat kan niet.Al doe ik zoveel mogelijk me best hahaha

gr.