Hoi het is mij op gevallen dat me zoontje alleen maar goed eet als ie bruine bonen krijgt en heel soms sperciebonen hoe kan dit en hebben jullie een idee hoe ik dit kan veranderen want als ie iets anders eet is het echt krijsen geblazen bedankt
Alleen maar bruine bonen
Hoi hoi
Misschien toch ander eten blijven aanbieden. Het lievelingseten van nina is ook bruinebonen maar de rest eet ze ook hoor. Ik denk door de zoete smaak en omdat er appeltjes in zitten. Misschien kan je een beetje appelmoes bij een ander smaak potje geven? Maar ja zo krijg je wel dat alles naar appelmoes smaakt en de verschillende smaken niet kan onderscheiden. Ik weet ook niet of hij dat al mag hebben? ik weet niet hoe oud hij is?Maar ja ik heb weleens gelezen dat kinderen alleen op potjes bruine bonen ook wel groot worden. Bij veel kinderen zijn bruine bonen het lievelingseten.
groetjes chantal
chantal
Hoi ik geef ook niet elke dag bruine bonen 1x in de week maar ja als ie echt niet wil eten ga ik toch nadenken. Ik ga het wel een keertje proberen met appelmoes. Hij is trouwens 8 maanden
en dan eet het straks alleen het eten met appelmoes! Misschien kan je gaan mengen. Die je twee smaken door elkaar, en dan doe je telkens wat minder bruine bonen erdoor. Dat zou ik eerder doen dan appelmoes, want daar zit veel suiker doorheen, of je moet het zelf maken natuurlijk.
hoi peetje
Wat mamakim zegt heeft ze ook weer gelijk in dat er suiker in zit. Ik luste vroeger zelf als kind alleen alles met appelmoes zonder appelmoes hoefde ik het niet. groetjes chantal
chantal