Alleen jongens... dalijk meisjes?

Grappig is dat hier momenteel (bijna) alleen maar jongens worden geboren. Dit is al ruim 3 maanden zo denk ik… In mijn vriendengroep in het dorp overal jongens. Mijn vriendin is bevallen in het ziekenhuis en daar werden die dag 6 JONGENS geboren…

Nu krijgt Rainbow een meisje, en de zus van Woezel een meisje … zou het dan dalijk de meisjes worden die het gaan winnen?? Ik wordt steeds nieuwsgieriger…!!

Stiekem maakt het helemaal niks uit… vind beide super leuk. 2 jongens erg stoer, en een meisje weer lekker meisjes achtig… Maar soms wil je het stiekem toch ook wel weten… zo ie zo over de naam (waarin nog altijd twijfel is) welke wordt het dan … de jongen of het meisje, Nog even geduld…

Maar bij jullie nu ook zo’n jongens geboorte golf?!..

Lilypie In verwachting Ticker

Rainbow een meisje? Volgens mij toch echt een jongen

Liefs

Oh… die stomme hormonen!! Ik dacht echt heel de tijd dat ze een jongen kreeg… hoe kom ik erbij… GRR … Nu snel terug gelezen en je hebt helemaal gelijk ze krijgt een echte jongen… (denk niet verder gelezen dan de schaamlippen die ze dacht te zien …)

Nou gelukkig dat ze er van allebei nog geboren worden… anders ook zo saai op de wereld …

Lilypie In verwachting Ticker

Hier is het nog half om half. Kort geleden is een vriendin van mij bevallen van een meisje en de volgende vriendin die uitgerekend is, wordt ook een meisje. Maar daarna 2 vriendinnen met een jongen. Mijn schoonzus is ook zwanger, maar van haar weten we het nog niet.

Hahahahahaha! Inderdaad meis, het is echt een jongen! Jij bleef inderdaad hangen bij de schaamlipjes waar ik over schreef, maar dat waren balletjes!

Bij ons is het zo, dat iedereen die eerst een jongen had, nu een meisje krijgt en andersom. Een paar collega’s hadden eerst een meisje en toen een jongen, een vriendin eerst een jongen en toen een meisje. Het is echt opvallend! Maar bij ons in de buurt (een relatief jonge wijk) hangt alles blauw te zijn. Viel me laatst ook op! Misschien krijg jij wel een klein meisje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Zus van Woezel een meisje? Heb ik iets gemist ergens? Is de zus van Woezel weer zwanger?

Groetekes, Sje

ik krijg een meissie hoor

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Hier krijgt iedereen nu een meisje, maar diegene die net zwanger zijn krijgen een jongen… ben nu toch wel erg benieuwd wat wij krijgen… toch half om half hier

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

quote:
Zus van Woezel een meisje? Heb ik iets gemist ergens? Is de zus van Woezel weer zwanger?

Groetekes, Sje

Die is nog steeds zwanger Sje. Dat is de zus die met medische hulp na heel lang proberen zwanger is geraakt. Toch, Woezel? Ze is nu 35 weken zwanger meen ik in een ander topic te hebben gelezen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mijn zus krijgt ook een meisje, ze is net zo ver als Rainbow.

Mijn ouders hebben tot nu toe alleen maar kleindochters, ik hoop er op een dag ook een kleinzoon bij te leveren… Lijkt me leuk een meisje en een jongen. Nog een meisje ook leuk hoor!

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

@Mriek, oh dan snap ik het. Voor mijn gevoel was de zus van Woezel al lang bevallen namelijk. Het is hier ook zo’n babyboom, ik hou het allemaal niet meer bij.

Dank voor bijpraten!

Hier in de familie is het mooi verdeeld: ik heb 2 meiden, mijn zus heeft 2 jongens en mijn broer heeft geen kinderen want die woont samen met een vriend. “En als 2 jongetjes verliefd op elkaar worden dan kunnen die geen baby-tjes krijgen”!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 20 May 2010 11:07:05

haa ja en Rijco’s nichtje is ook bevallen van een meisje de 16e

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja dat klopt helemaal Mriek!! Goed geheugen heb je trouwens!! Ze is nu 35 weken, en 24 juni uitgerekend! Ze heeft al een hele mooie buik! Gelukkig voor haar is de zwangerschap tot op heden, zonder complicaties, op af en toe wat bloed verlies na. Maar ze zijn er achter gekomen dat dit komt door obstipatie en gelukkig niets ernstigs!!

liefs woezel

Lilypie Second Birthday tickers

Fijn dat het zo goed gaat met de zwangerschap van je zus, Woezel!!!

Groetekes, Sje

Hee Sje?? Ook 2 jongens kunnen kinderen krijgen… uiteraard niet van elkaar, maar door middel van een draagmoeder wel… Mijn broertje is ook samen met een vriend… volgens mij heb ik hun eens horen zeggen dat ze willen adopteren… Lijkt mij toch ook wel leuk als iemand onze achternaam een vervolg geeft…

Ja, maar mijn broer en zijn vriend zijn niet van die Paul de Leeuws dat ze kinderen willen adopteren of gaan knutselen met een draagmoeder.

Groetekes, Sje

@Sje: graag gedaan!

@Woezel: maakte wel indruk op me toen, toen je vertelde over hoe graag je zus het wilde en dat het maar niet lukte. Dus toen ze eenmaal zwanger was, heb ik dat heel goed onthouden daardoor. Fijn dat het zo goed gaat!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier is morgan aan mervin’s kant het eerste meisje sinds lang. Mijn schoonmoeder heeft 3 zonen en mijn zwager een zoon. Dus ze was erg onder de indruk van een meisje. Aan mijn moederkant is ze ook het enige meisje want mijn stiefbroer heeft 2 zoons. Mervin is er van overtuigd dat ie weer een dochter zal krijgen mocht ik ooit weer zwanger zijn, stiekum lijkt een jongen mij ook wel leuk…

@ woezel. Geweldig joh dat het zo goed gaat. Dat is straks een heel welkom kindje en fijn dat je zus na zo lang straks eindelijk mamma is.

Groetjes,

Michèle

@ Sje : Aaaahh Jaa dan komen daar geen kids haha!

Ze lenen onze kinderen weleens voor een uitje ofzo en dat vinden ze ook heel erg leuk. Dus ze krijgen zo toch hun portie kinderliefde wel.

Groetekes, Sje