Alleen in china

Ik las dit berichtje in de krant en ze zijn best koddig. Alleen zouden we hier er denk ik niet zo snel aan beginnen.

Chinezen verven hond als tijger of panda
ZHENGZHOU - Het is een opvallende trend onder sommige Chineze hondenbezitters. Zij laten hun hond verven, zodat hij eruit ziet als een ander dier.

Veel Chinezen verwennen hun hond al regelmatig met een bezoekje aan de kapper. Nu komen ze niet alleen voor een knip- en wasbeurt, maar ook voor een complete make-over tot tijger of panda, meldt de Daily Mail. Een aantal voorbeelden wordt tentoongesteld in het Dahe Pet Civilization Park in Zhengzhou. Leuk voor hun baasje, maar of de dieren er zelf zo van genieten…

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 08 Jun 2010 16:23:10

Gewijzigd door - Michèle op 08 Jun 2010 16:23:40

hahaha wat grappig! Als je hier met zo’n tijgerhond gaat wandelen zullen de mensen van schrik opzij springen! Hihihi ik zie het al voor me!

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Kan ook alleen in China he!? Misschien ook wel in Japan trouwens, die sporen ook niet helemaal.

Toch ziet het er wel schattig uit…

liefs

ja het ziet er grappig uit maar het is volgens mij dierenmishandeling niet?
al die rotzooi die in verf zit, heeft dat beestje ook niet voor gekozen om die rommel op zn haar en huid te krijgen.
vind dat sneu

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Whaha, om je rot te lachen…:smiley:

Liefs, Anne

Je hebt speciale verf Inge, maar ja je loopt als hond wel voor eh aap zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Cool! Maar ook wel maf eigenlijk, een tijgerhond, een pandahond…het moet niet gekker worden. Ik dacht dat wij hier al gek waren, met rose dekjes voor onze chihuahua’s en diamanten riemen? Ik zou dan wel een dolfijnhond willen…Maar als je eigenlijk een make-over wilt, waarom héb je dan een hond eigenlijk? Nou ja…wel een leuk berichtje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Welke soort moet je dan nemen Rainbow?? Ik denk een hazewindhond want die heeft al een lange snuit. Enne ja het zijn rages he.

Groetjes,

Michèle

zogauw het geen kwaad kan vind ik het ook wel erg leuk

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker