Alle kindjes lekker buiten gespeeld vandaag?

Evianne heeft vandaag weer lekker de hele dag buiten gespeeld. Ze is echt een kindje voor buiten ( we hebben dan ook wel echt een mega mega grote tuin ). Regen en wind maakt haar niks uit, zolang ze maar buiten is. Ze vermaakt zich dan prima en zeker als er met dit mooie weer nog een zwembadje bijkomt. Heerlijk om haar dan zo te zien genieten.
Groetjes

Mijn jochies zijn ook echte buitenspeelkindjes en we hebben daar ook een heerlijke tuin voor. Jammer voor Jens hebben we niet echt een padje om te fietsen, maar daarnaast hebben we een schommel, glijbaan en klimrek. En als George in een goede bui is, een waterbak of zandbak in een antilekbak van de wasmachine. We hebben ook nog een opblaasbadje, maar die hebben we nog niet gebruikt. Hier tussen het IJselmeer en de Noordzee in, wordt het nog niet echt verschrikkelijk heet, hoewel Mats vanmiddag lekker alleen in zijn luier rondhuppelde.

Hoe doen jullie dat met slapen met die warmte? Mats ligt nu alleen in een rompertje met mouwtjes met zijn dekens tot zijn heupen.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Onze boven verdieping is meteen onder het dak van ons huis, dus met dit weer meteen heel erg warm. Evianne heeft nu een luchtig t-shirtje aan en een heel dun slaapzakje. Dat werkt (nog) prima. Ik heb de indruk dat ze beter tegen warmte kan als wij. Als het nog heter wordt dan gaat dat t-shirtje natuurlijk ook uit en misschien zelfs dr slaapzakje. Ik doe dan wel een onderbroekje over dr luier aan zodat ze die niet losmaakt. Maar ja vorig jaar was ze nog heel erg klein in de zomer en toen heeft ze prima geslapen , nu deze zomer moet de echte warmte nog komen.
Groetjes

Ja Nicky heeft zich ook prima vermaakt in het kinderspeeltuin waar zand en water is.
Hij heeft heerlijk zijn ijsjes gegeten(5 stuks maar liefst)
En daarna ging hij in de tuin lekker in het grote bad.
Gelukkig echt zomer weer met 30 graden celsius.

Hij is vanavond lekker nog wezen douchen en lekker in slaap gevallen.

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Stephan en ik hebben lekker gefietst gisteren (eergisteren ook trouwens).
We hebben nu een leuk doel om naar te fietsen, namelijk het nieuwe huis van mijn ouders.
Ze zijn daar heel druk bezig en het is leuk om elke dag even te zien hoe het weer veranderd is. Gaat hartstikke snel!
Helaas was het daarvoor geen lekker weer en regende het met regelmaat, maar de laatste twee dagen gelukkig niet.
Als het meezit fiets ik er vanmiddag weer naar toe met hem.
Eerst moet hij om 13.00 uur naar de kapper en volgens de voorspellingen zou het droog zijn vanmddag!
Laten we het hopen!

Groetjes, mamma van Stephan

P.S. wat ik wel erg jammer vind is dat onze buren (die twee kids hebben van 2 en net 4 jaar) er niet zijn.
Daar speelde Steef nog weleens mee.
Het is hier nu super-rustig in de straat en dat is best jammer.
Mijn vriend is namelijk ook de hele dag weg (zo ongeveer) dus tsja…vandaar dat dat fietsen wel leuk is.
Eigenlijk zouden ze hier eens een fatsoenlijke kinderboerderij ofzo moeten opzetten. Kon ik daar eens heen met Steef.

Gewijzigd door - Bieb op 23 Jul 2004 08:59:25

het was heerlijk gisteren ik ben eerst gaan boodschappen doen en tanja op haar fiets en daarna heb ik lekker het badje in de tuin gezet en hebben we daar de hele middag door gebracht heerlijk en ze is gisteren als een blok in slaap gevallen en werd van morgen om 8 uur wakker yes

groetjes marielle mama van tanja

Ja lekker is dat. Omdat ze de hele dag buiten druk zijn, zijn ze savonds lekker moe. Vandaag is het ook weer zon heerlijk weer ( wel tot nu toe 1 buitje gehad )Meteen na de regen weer lekker naar buiten. Het is nog warm genoeg dus is het niet erg als ze nat wordt van het door het natte gras wandelen. Evianne is vandaag lekker bij opa op de fiets naar de paardjes gaan kijken en daarna weer door naar school waar het speelkwartier begonnen was. Kreeg ze natuurlijk volop aandacht. Daan zijn ouders wonen een dorp verderop waar ze een eigen bed en breakfast runnen. Verder heeft Daan zijn zus er een naastgelegen restaurant.Daan werkt in het restaurant en ik maak de kamertjes schoon. Daan zijn zus en dr man hebben ook twee kinderen van 9 en 6 jaar. Het is wel lekker want Evianne kan dan lekker mee als we daar zijn en dan mag ze op de fiets mee de kinderen van school halen ( of brengen). Hopelijk komen er nog meer van die lekkere dagen.