Alexander zijn amandelen

geknipt moeten worden volgende week…

Kind is op en af ziek en broodmager doordat zijn eten nauwelijks wegkrijgt. dus knoop doorgehakt en snel nog voor de vakantie eruit. ben benieuwd hoe dat gaat

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Oef sterkte, ik moet ook nog naar de ha daarvoor maar zit het eigenlijk uit te stellen.

Liefs Michelle

Sterkte ermee!
Alexander zal er hopenlijk van opknappen!

Groetjes Lisan.

Succes en sterkte. Hopelijk kan hij in de vakantie lekker bijsnaaien

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hier hele goede ervaring met amandelen knippen, geen ziek kind meer dus wat wil je nog meer. Succes en hopen dat hij snel de voordelen er van ondervind

Sterkte en hopelijk knapt hij erna snel op met hulp van veel waterijsjes!!
Liefs, Anne

sterkte en hoop dat hij er weinig last van heeft

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Sterte voor jullie en Alexander!
Zoontje van mn vriendin (4 jaar) is na t knippen van zn amandelen al een half jaar niet ziek meer geweest en dat was voor hun echt een verademing, hij heeft ook maar weinig last gehad van de ingreep, dus hoop voor jullie dat het bij Alexander ook zo mag gaan! En daarna lekker genieten van de vakantie

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar

Alle sterkte voor Alexander! Wanneer gaat het precies gebeuren? Of is het al gebeurd?

Groetekes, Sje

morgenvroeg, vandaag laatste dag in groep 1

Oh fijn dat-ie meteen morgenochtendvroeg aan de beurt is.

Is bij jullie groep 1 en 2 gesplitst? Of zit-ie volgend jaar wel met dezelfde ex-groep-1-ers en komen er gewoon door het jaar heen nieuwe groep-1-kindjes bij?

Groetekes, Sje

zehadden hier dezelfde kindjes in groep 1
maar die gaan ze nu bewust opsplitsen , de verhoudingen klopten niet, teveel jongens en dan ook nog een paar van de drukste jongens die je je maar kan voorstellen, dus het wordt allemaal groep 1-2 a, 1-2 b en 0-1

en ja gelukkig kon ie snel terecht en heeft lex genoeg tijd om te herstellen voordat we de zon opzoeken

Als de verhoudingen niet kloppen is het inderdaad goed om te husselen. Hier gaan ze normaal gezien met de groep zoals ze in groep 3 zijn, door naar groep 8, maar een paar jaar geleden zaten er een paar draken-klassen tussen en toen hebben ze toch alles maar weer gehusseld. Fijn voor die drakenklassen, heel jammer voor de klassen die wel heel leuk waren.

Groetekes, Sje

Spannend, heel veel succes!

En ik hoop dat hij er niet al te veel last van heeft.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

nou op zich was het een fluitje van een cent, maar hij bleef maar elke keer als ze zeiden ga maar naar huis… oud bloed spugen dus dan moesten we hem weer een half uurtje laten liggen , al met al een lang dagje ziekenhuis.(van 7.30 tot 15)

Mijn vriendje heeft nu al 4 ijsjes op en voelt zich behoorlijk goed, tuurlijk vervelend etc en lekker onder een dekentje op de bank. Vannacht slaapt ie in mijn bed want hij moet 2 keer gewekt worden

Fijn dat het goed gegaan is. Wel jammer inderdaad dat “naar huis” elke keer gerekt werd. Lekker verwennen die kleine man!

Groetekes, Sje

Fijn dat alles goed gegaan is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers