Al zin in de herfst/winter?

Ik wel! Het is vandaag echt zo’n vieze natte dag! De hele straat staat onder water, en ik geniet! haha!
Ik ben absoluut geen zomermens, en kijk dan ook erg uit naar de winter. Lekker gezellig en knus in huis zitten met de verwarming aan. Kaarsjes aan, speculaasjes bij de koffie, sinterklaas en kerst, heerlijk! Klinkt heel raar, maar van mij mag de zon weg blijven nu. (of nou ja, een zonnetje met 16 graden en rondvliegende bladeren is wel fijn)
Ben ik nou echt de enige die er zo over denkt?

Groetjes Anouk

oohh herfst in NL vind ik wel leuk, maar winter! bah vooral dat vieze waterige gedoe meestal in Januari en Februari! Nee zoals je al had begrepen ben ik een warmte mensen (hhihihhi woon niet voorniets in Afrika) maar kerst en sinterklaas zijn hier toch wel anders hoor! Niet zoals je gewent bent! Dat is de enige tijd dat ik het mis, winter, maar als ik dan denk aan nachten van 5 tot 9! allemaal donker etc! Nee toch niet echt iets voor mij!

Nou, ik kan me er enigszins wel in vinden hoor. Ik vind alle jaargetijden wel lekker. Na een zomer is het voor mij ook wel weer tijd voor de herfst en de winter is absoluut heel gezellig! Maar ik ben na de winter altijd wel het hardst toe aan de lente en aan weer wat zon. Een heldere winterdag vind ik heerlijk! De vrieskou, de zon, dat voelt zo schoon op een of andere manier. Maar de winter is vaak ook wel heel somber en zonloos en dat is de pest voor je energie.

Dit jaar heb ik in de zomer zoveel binnen gezeten omdat ik me beroerd voelde, dat het nog wel even mag duren van mij, maar normaal gesproken vind ik het halverwege september wel weer mooi geweest en is de herfst ook een heel fijn seizoen!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Sneeuw prima , regen prima zo lang het s avonds regent en niet als ik de kids naar of van school moeten halen!!!

geef mij de zomer lente maar!

maar ook de winter heeft zijn gezelligheid heerlijk warme chocomelk met het hele gezin een spelletje doen of naar een leuke film kijken

before you judge me, try hard to love me

Ik verheug me er niet op, maar vind ik het ook niet erg als het eenmaal zover is. Maar dan wel overdag droog, 's nachts regen als het dan toch moet en graag wel met een zonnetje. Sneeuw vind ik niet erg en kou ook niet. Kaarsjes, verwarming aan, met m’n dekentje op de bank: dat vind ik ook altijd heel knus.

Ach, ik vind de wisseling van seizoenen altijd wel heel tof. Moet er niet aan denken dat je ergens woont waar het altijd warm of koud is.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

winter en herfst zijn wel fijn jah als je niet naar buiten hoeft…

Maar in februari heb je altijd van die harde windbuien dat je bijna van de fiets af wordt geblazen vind ik nou ook nog niet zo ideaal sneeuw is fijn als je vrij bent en je lekker er in kan wandelen ed. maar als je erdoorheen moet naar de winkel, station, kdv etc. bah! Regen is savonds fijn als je lekker op bed ligt en nog even aan het luisteren bent voor je in slaap valt haha maar als je erdoorheen moet!

Mooie herstdagen zijn welkom: niet te koud, lekker waaien, droog, wat bladeren die ronddwarelen, zodat je nog fatsoenlijk een wandeling kan maken

Ik vind me helemaal in jou Anouk ik ben ook totaal geen zomermens. Ja 22 graden met en zonnetje maar niet warmer hoor

Liefs Michelle

Regen hoeft voor mij niet maar 22 graden met een zonnetje ja enne winter oke maar herft met zijn buien en stormen heb ik een hekel aan.

Groetjes,

Michèle

Oh herfst en winter! Heerlijk!
Van mij mag de zon ook wegblijven, of komen bij een graad of 20! Nee, dat vieze bloedhete zweterige zomerweer, bah!

Ik heb dan liever regen, daar helpt nog een paraplu of regenpak tegen.
En dan lekker weer kerst, hopelijk een keer met sneeuw!
Ik ben echt een wintermens ja!

Nou, ik vind het ook niet erg,

MAAR IK WIL EERST NOG ZOMER!!!
Ik heb nu al heel veel weken vakantie en heb nog maar 3x het badje op kunnen zetten voor Seth. Ik baal echt verschrikkelijk dat het zulk rotweer is geweest

Zo dat is er ook weer uit
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

ZEIk zeik zeik nat zijn we geworden!!! net toen ik de kids moest ophalen storte de lucht zich leeg en nog steeds BAH tot aan de onderbroek aan toe zijn we nat

before you judge me, try hard to love me

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Heeeeeeeeerlijk vind ik het altijd die winter… alleen jammer dat dan mijn humeur min of meer niet meewerkt… zal met depressie te maken hebben denk ik… Ik ben iig echt geen zomermens!! Zweten van het niets doen, hoe kan je me chagrijnig krijgen!!! Dat geplak en die rooie koppen, nee hoor… doe mij maar lente of winter!

Ik wil eerst zomer. Bah, sinds de kinderen vakantie hebben hebben ze 2 of 3x in het zwembad kunnen zwemmen. Ik ben echt van de zomer. Lekker buiten in de ligstoel met een romannetje en een lekkere jilz of rosè. Zalig gewoon en aangezien dat dit jaar heel weinig was vind ik dat ik nog wat tegoed heb en heb ik daarom al zeker geen zin in herfst of winter. Whahaha heel duidelijke taal, maar het weertje laat zich door mij niks vertellen dus nemen we het maar zoals het komt.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ohhh in de winter kan ik me ook wel weer vinden… Lekker vroeg donker, gordijnen dicht, kaarsjes aan, verwarming aan… mmmmmm… Alleen wel jammer dat het nog lang donker is sochtends… dan kom ik er niet zo makkelijk uit.

Maar verder heeeeeeeeeeeeerlijk!! Verheug me er ook echt wel op!

Liefs, Melanie

Grappig om te lezen dat iedereen wel iets leuk vind aan elk seizoen
Ik vind zefl eigenlijk maar een voordeel aan de zomer zitten, en dat is dat ej geen jas aan hoeft Je kunt zo de deur uit als het warm is, en das handig
Oh en voor de kinderen is het natuurlijk ook leuk, met een badje en de zandbak enzo. Hoewel ik Joey nu ook met kouder weer wel achterthuis heb lopen hoor, gewoon met jas aan. Dat zal deze winetr wel gewoon zo blijven, zodra hij 's morgens zijn ogen open heeft roept hij al buituh!
Ik heb nu een nadeel van dit slechte weer te pakken Voel me griperig en ben enorm verkouden. Fijn van Joey en Jessey gekregen Of van alle KDV kinderen, waar ik sinds een weekje weer mee werk… Nou ja, voordeel dáár aan is weer dat ik vanmiddag na mijn werk lekker de pyjama aan heb getrokken en uren met de kinderen op bed heb gespeeld Heerlijk!

Groetjes Anouk

Heerlijk dat Joey zo graag buiten is.
Hoop dat dat hier ook gaat gebeuren.

Ook ik vind de winter wel wat hebben. Maar de lente, zomer en herfst ook. Alles heeft wel iets moois, en als je een koude lange winter hebt, geniet je weer meer van de zomer. En andersom.

Ook regen vind ik niet zo erg. Maar dan alleen als het op de terugweg is. Dan thuis ALLES uit, onder de douche, en met een deken en koffie op de bank, jippie.

Kan nu ook al heel erg uitkijken naar het moment totdat Sarah eens rust in haar kont krijgt en met me knuffelt, bij me ligt.
En dan samen op de bank.

Lilypie First Birthday tickers

Oh heerlijk is dat! Joey begint dat nu een beetje te krijgen Als ik na het eten op de bank ga liggen, komt Joey op mijn buik liggen en kijken we samen sesamstraat. Ik kijk zelf eigenlijk alleen naar dat koppie van Joey, haha! En zodra het liedje komt dat het afgelopen is, kijkt hij me uitdagend aan en gaat 'ie me kietelen, dan is het tijd om lekker wild te stoeien enzo

Groetjes Anouk