Al weer niet lekker

Ik heb echt nooit verder iets ja rare dingen maar nooit verkouden of griep nou dit jaar ben ik het aan het inhalen ben al vanaf de zomer steeds verkouden en niet lekker nu dus weer keel pijn hoofdpijn koorts brrr gek van zeg… het jaar 2002 is weer helemaal top hiero Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Tries

Dat hoop ik ook, dat 2003 wat meer gezondheid voor jullie meeneemt.
En je moet maar zo denken, die hormonen nog niet uit je lijf en die kunnen zoveel met je doen!

Beterschap.
Groetjes Miriam

he meisje zo gek is dat niet hoor!
Je hebt een zwangerschap mee gemaakt vlak na die van Jordy eigenlijk, je vent is ziek,je bevalling is nog maar 11 weken gelden, heb je tijd gehad om die te te genezen(weet geen beter woord) nee…

Je moet teveel op dit moment,ik weet dat het niet anders kan,maar op de een of andere manier moet dat eruit,dat uit zich dus in deze virussen die bij jou niet weggaan omdat je domweg de tijd niet hebt om nu in je bed te gaan liggen om eens goed uittezieken,je moet nu eenmaal zorgen voor je kids en pp,hopelijk komt er morgen een antwoord op hoe en wat er gaat gebeuren met je vent,dat zal rust brengen hopelijk.Meisje het kan niet anders dat jij je niet lekker voelt,maar je moet door,helaas…
Weet dat ik zo in de auto stap om je te ontlasten helaas woon je niet hier om de hoek anders zou je me elke week een paar dagen om je heen moeten hebben

sterkte wijffie

Kussies

Weet je? ik weet dat je gelijk hebt.
alleen inderdaad gewoon weg geen tijd… elkedag als de kids naar bed gaan ga ik ook ff liggen ik moet gewoon ik ben zo moe woensdag moet ik ff bloedprikken maar weet eigelijk dat daar niks uit zal komen, ben gewoon op jeetje wat een zeikerd ben ik toch ook, zei pas nog tegen peet wat ik nog het ergste vind van alles is dat je nog geen moment hebt genoten gewoon omdat er te veel dingen spelen… maar hopelijk weten we morgen meer als peet geopereerd gaat worden zal het nog ff heel druk zijn maar dan is er weer een uitzicht… ook voor hem want echt het is verschikkelijk als je niks kan en mag als je net 2 hele kleine kinderen hebt

ik ga nu maar naar mijn bedje en hopen maar dat het morgen weer beter gaat

liefs en kus

ps kim kom ooit bij je wonen hoor hahaha
of dit dit leven gaat worden weet ik niet maar wie weet

Hé !!! Ik ga je even op je kop geven voor die ene maffe zin die je gebruikt hoor! Je zegt: "wat een zeikerd ben ik toch"
Dat is dus ff helemaal NIET waar!!
Ik vind je helemaal geen zeikerd. Je mag toch wel eens even lekker “spuien” als het zo tegenzit? Dan ben je echt niet meteen een zeikerd hoor! (vind ik).

Liefs, Bianca

Ja, Tries, je bent een vreselijk zeur monster, een pieperd tot en met, klaagt steen en been en je zegt het goed: je bent een zeikerd.
… NEEEEEEEE kom op! Helemaal niet! Jou lichaam heeft echt aardig wat te verduren gehad. Inderdaad wat Kim al zegt, snel na je Jordy, kwam de zwangerschap van Roy al. Ook weer bevallen, alles vóór Jordy telt ook mee Tries… Verder heb je sowieso veel niet leuke dingen mee gemaakt en dan tel ik dat van PP nog geen eens allemaal mee hoor!

Kan me goed voorstellen, dat je lichaam nu protesteert. In ieder geval lekker gezond eten hoor (klinkt onwijs oubollig, ik weet het, maar ja, het werkt vaak wel) en “zeik” maar lekker hier!

kusjes…

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

hoi tries… ik sluit me eigenlijk bij al het bovenstaande aan hoor…
Ik herken wel veel in je verhaal. Gelukkig mankeert John niets, maar ik heb voor en tijdens de zwangerschap en erna zelf ook veel lichamelijke toestanden gehad, spanning en stress erbij, en eigenlijk ben ik ook steeds om de klapscheet ziek, zwak en misselijk. (bwvs) tob nu ook weer met mijn bekken. Maar: Ik heb nu een voor mij op dit moment werkende oplossing: Acupunctuur! misschien ook iets voor jou???

Heeee Tries, daarom is dit forum zo fijn. Hier kun je als moeders zijnde eens een keer flink “klagen” zonder meteen gezeur te krijgen.
Waarom… omdat we dat soms nodig hebben!!!

Ben het met Mo eens, goed gezond eten.
Maare… heb van de week wel gehoord dat extra vitamine C ook kan helpen. Een collega van mij doet dat ook, die is iets voor jou bevallen. Misschien het proberen waard?

Sterkte

Groetjes Miriam