Al 2 weken overdag zindelijk


#1

Wat ik nooit had gedacht is toch echt een feit. Onze Fabienne is alweer twee weken zindelijk overdag en doet het perfect. Geen een ongelukje?! Poep en plas doet ze nu zelfs op de grote wc en ze geeft het altijd aan … Ben zo trots op haar Ik heb toch van een mug een olifant gemaakt … vanmorgen heeft ze zelfs op de wc van de Dirk van den Broek een plas gedaan … we hebben gewoon gevraagd of ze hier even mocht plassen en dat was geen probleem. Dus mama’s bij de Dirk kan je kindje ook plassen !!! toch een fijne winkel die dirk


#2

Wat heerlijk! Top dat het dan ineens zo goed gaat hè? Hier is het sinds een paar weken ook ineens gelukt, ook zonder ongelukjes. Dus ik weet hoe je je voelt!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#3

Helemaal top, hier ook al anderhalve maand ongeveer, heerlijk!!! We gaan komende week beginnen met 's nachts

Liefs Michelle


#4

@Michelle, spannend! Is de luier 's ochtends droog dan?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#5

wat supergoed!! en wat fijn voor je!! echt ben HEEL blij en HEEL jaloers (wel eerlijk he?) Knap van Fabienne hoor jeetje!


#6

Je mag ook heel, heel jaloers zijn hoor! Andersom zou ook ik stinkend jaloers zijn. Had zo snel ook zeker niet verwacht, hield ook rekening met de nodige ongelukjes in het begin en heb superveel onderbroekjes ingekocht voor op de PSZ en thuis … maar het is tot op heden niet nodig Gisteren heeft ze wel 4x gepoept op de wc en dan juich ik zo hard om die grote drol whahahaha. Ik blijf wel sticktertjes geven … want dat vind zeerg leuk !!! Heb die toch in 10-voud Plassen doet ze ook veel hoor … volgens mij kom ik wel aan 20x per dag broek ophijsen toe maar ach … als dat alles is!


#7

2Mriek als ik hem 's avonds nog laat plassen wel, anders niet Maar ik moet eerst nog verder opgeknapt zijn hoor, want zoals ik nu nog ben zie ik me nog niet midden in de nacht een bed verschonen

Liefs Michelle


#8

Dat is al heel goed Michelle, dat hij 's nachts droog blijft als hij 's avonds even plast. Dat zie ik hier nog niet zo snel gebeuren.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#9

Je dacht hij het overdag ook niet ging leren en zie hoe snel het opeens ging

Liefs Michelle


#10

Da’s waar

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#11

Wat super dat het ineens zo goed gaat. Hier is het tot nu toe 1 keer gebeurd dat Tim in de winkel moest plassen, toevallig ook bij de Dirk van de Broek. En idd was het geen enkel probleem dat hij daar naar de wc ging.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers


#12

Het gaat hier nog steeds heel goed, geen enkel ongelukje gehad, ze houdt het zelfs op tot we thuis zijn. Poept en plast overal !! Ik ben al bij diverse supermarkten in de toilet geweest, vanmorgen het tuincentrum hahahaha. Tot 2x toe. Op de PSZ ook super! Tot op heden kunnen we gewoon overal de toilet bevuilen


#13

Haha, super!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”