Al 2 dagen de was lekker buiten gedroogd

Oh wat genieten he deze dagen. Geeft je gewoon mega veel energie … Lekker de ramen gelapt… de was buiten gedroogd… kinderen veel buiten gehad (jurian alleen eten en slapen binnen …) ik geniet!! Vooral omdat ik nu een BUITEN heb… en geen balkon waar ik het eerst mee moest doen…

Ik heb een brabantia droogmolen… Wilde dit eerst niet omdat ik dacht deze altijd in de weg zou hangen. Maar ik ben er super blij mee… kan er veel op kwijt en hij hangt altijd in de zon. Ook Jurian heeft er geen last van met spelen… kan er met gemak omheen…

Gauw gaan doen dan want donderdag druppelt het weer in Nederland… dan kan ik mijn energie weer verliezen

Hangt natuurlijk van de grootte van je tuin af, maar wij hebben gewoon palen in de grond, en daaraan een waslijntje. Zo hebben we 2 lijnen naast elkaar (met pad ertussen), van elk 8 meter
Hier ook al heerlijk de was buiten gedroogd ruikt zo lekker!

En vanmiddag gewoon in mn shirtje in de zon gezeten. GENIETEN!

Ooohh heerlijk he! Idd het ruik dan gewoon veel frisser. Wij hebben de laatste 6 weken ook veel was binnen gehad, ivm de regen, en das toch minder. Ik geniet dan echt als ik 's avonds onder de schone lakens lig!

Echt genieten, hè?! Als de was weer buiten droogt, dan gaan we de goede kant weer op. Erik heeft gisteravond tijdens het koken ook nog een half uur lekker in de zandbak gespeeld, hij vermaakt zich ook prima buiten. Fijn!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Nog even dames … de regen komt eraan…

Bakmama … .naast ons huis is een appartement daar kom ik vandaan. Het heet de marienkroon!

Ik heb geen was buiten maar wel een mannetje wat weer volop in de tuin bezig is. Hopelijk heeft morgan ook der zandbak dit jaar.

Groetjes,

Michèle

ja precies mini-boy, het geeft onwijs veel energie, mij ook en dat heb ik echt wel nodig nu. ik voel de vit d gewoon binnenstromen
enne ook hier hangt de was al 2 dagen buiten, maar het ene rek hing zo vol gisteren (droger ging ineens stuk die ik stampvol had zitten haha verdorie!) dus het moest wel buiten… alleen was het gisterenavond nog niet droog.
nu inmiddels wel hoor!
papa had hier de ramen gelapt en ik heb de wc en de keuken grondig gepoetst.
ook nog heerlijk met de hond en rico naar een groot gesloten veld geweest waar we met de werpstok ballen hebben gegooit.
(gisteren en vandaag)
geweldig… die dagen met het gezin…