@mama1980, 9 dagen is idd erg lang. Vind ik ook, maar ik lees en hoor alleen maar verhalen dat ze niks kunnen doen aan diarree. Dus dit is de reden dat ik nog niet eerder met de huisarts gebeld heb. Als hijnu ziek was geweest wel hoor, dan had ik zeker eerder gebeld. Maar hij ziet er echt totaal niet ziek uit, dat is het gekke. En drinkt en eet gewoon prima. Maar vandaag dag 10, dus ben er klaar mee. Haha was er al klaar mee, want ik vind het zo sneu hij staat 3 a 4 keer per dag onder de douche, omdat hij helemaal onder zit. Maar dit duurt me echt te lang.
Maar goed heb vanmorgen de huisarts gebeld en de assistente gaf aan dit te bespreken met de huisarts. En dat de procedure zo is dat ze bij dag 10 een kweek van de ontlasting gaan maken. En vandaag is natuurlijk dag 10. Ben teruggebeld en moet straks alle spullen ophalen en dan gaan ze idd de ontlasting op kweek zetten.
Wat ik wel een beetje raar vind is dat ze de ontlasting van 3 dagen nodig hebben. Dus dat betekend dat ik het van dinsdag, woensdag en donderdag moet opsparen en dan gaat het vrijdag pas naar het lab. Zal straks de uitleg wel horen als ik bij de huisarts ben. Maar vind het wel lang duren dat het dan vrijdag pas naar het lab gaat Want dan zal de uitslag pas na het weekend bekend zijn, dus dan zijn we alweer een week verder.
Groetjes,
Sandra