Ajuuuuu!

Mijn kleine tukkertjes zegt sinds vanmiddag Ajuuuu in plaats van daahaaaag Klinkt zo grappig! Toen ik vanmiddag de primera uitliep zei ik ajuu tegen de verkoopster, en verwachte dat Joey als altijd enthousiast zou zwaaien en daahaag zou zeggen, maar er kwam een keiharde AJUUU uit, hahaha! Vervolgens heeft hij de hele middag op zijn loopautootje bij de achterdeur gezeten met aan beide armen een tasje, Ajuu roepend… Met ander woorden, ik wil naar buiten mama!
Hij begint zo veel woordjes te zeggen ineens, echt mooi hoor, het word echt zo’n groot kind dan

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

prachtig vind ik dat en vooral omdat kinderen het op zon donders mooie manier kunnen zeggen.

Ha ha ha geweldig he, morgan zie laatst doei, maar dag gelukkig bij 1 keer gebleven

Groetjes,

Michèle

Haha, leuk joh!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Schattig!!
Liefs, Anne

Leuk!!!

Hij ging gewoon boodschappen doen Anouk. Doet Dylano ook tig keer op een dag. Pakt hij mijn sleutels en een tas en komt een kus geven en gaat zwaaien en dan naar de voordeur. Praten doet hij niet dus dag of doei komt er nog niet uit

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lachen! Ajuuu, een woord dat ik zelf echt nooooit gebruik! Is dat echt Twents? Eva zegt ‘doeiiii’, ‘hoiiii’, ‘hajo’ en ‘dada’. Dat komt er zo grappig uit dan inderdaad. Lopen we de winkel uit, roept ze ‘doehoeiiii’! leuk dat Joey ook steeds meer gaat praten, Eva ook! Eindelijk! Ik vind het zo leuk klinken! AJUUUUUU!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nou het ajuu zeggen is een blijvertje hoor, zelfs als ik hem in bed leg zegt hij ajuu:D Echt grappig hoor! Ajuu isa echt Twents ja, iedereen zegt het hier Ze hebben mij wel eens raar aangekeken in bijvoorbeeld amsterdam, het zit er zo in, dat ik dan ook gewoon ajuu zeg, haha!
En ja dat boodschappen doen, ik lig soms in een deuk! Hij weet ook precies dat er een sleutel in de auto hoort om hem te starten, haha! Dan neemt hij mijn sleutelbos en drukt die in een gleufje van de loopauto, en dan die twee tassen aan zijn armpjes, geweldig!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Dat is inderdaad Twents… Noah zegt ook wel eens Ajuuuuu!!

Wij zeggen dat zelf ook wel eens…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

haha altijd leuk als ze dat zeggen… Noah zegt het dan ook met getuitte lipjes Ajuuuuu!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Morgan heeft sinds kort met dank aan mijn schoonmoeder een nieuwe manier om dag te zeggen. Als ze weggaat roept ze toeloeloe (toedeloe) en het klinkt zo ontzettend schattig

Groetjes,

Michèle

Wat lief!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Super die uitsparaken van kinderen! Erg lief!
het enigste wat er bij Luka uit komt is ‘poe’ bij het zien van onze katten en sinds deze week ‘boem’ . Dat zei ik toen mijn man zijn hoofd stootte tijdens het kiekeboe doen onder Luka zijn kinderstoel. Ik riep toen ‘boem!’ en Luka zei het meteen na!
Nu is het dus bij alles ‘boem’ , echt grappig!

Oh hier waren de katten eerst aai aai aai, maar dat kwam omdat ik dat altijd zei als ze ze kneep en toen werd het miauw en nu is het piauw. Boem is hier nooit echt in geweest, wel oh oh en oh nee

Groetjes,

Michèle