Ahummmm het cb

Ga ik met Jessin gisteren naar het cb zeggen ze daar dat ze asymmetrisch hoofdje zien. Omdat ie al ruim 3 maanden was en we niet moesten afwachten of het thuis met oefeningen goed zou komen, kreeg ik een verwijzing voor de ha mee en die moest ons doorsturen naar de kinderfysio. Tja ik zag niet zo veel hoor, maar dacht ik ben de mamma en erg verliefd en liefde maakt blind en ach wat maakt een beetje fysio uit, kan geen kwaad toch ? Ik dus naar de ha vanochtend, hahaha en die zag ook niets, dus lekker niks geen fysio.
Verder is hij wel weer lekker aangekomen ( 790 gr ).

ze zien wel gauw wat op het cb he,wilen ze ouders onnodig ongerust maken pffffffff

nou gelukkig dat de ha zei dat hij ook niks zag.

ene nog steeds chocomelk met slagroom pffff lekker hoor dat hij goed aan komt

Bianca,Dylan & Kaitlyn

De wijkverpleegkundige is erg leuk en heel goed vind ik, maar die arts pffff hahaha ik mag dr ook niet, maar goed. Ik denk dat het cb voor velen wel goed is hoor, alleen ik heb het er niet helemaal mee. Maar ik heb dan ook ( nog ) veel tijd met me ukkies en zie ze de hele dag, dus als er iets is dan zie ik dat vaak zelf.

als je her en der hoort,zien ze vaak wat maar er is meestal niks aan de hand,hier heb ik het ook altijd naar me zin gehad…tot ze zei dat kaitlyn toen met die heupjes.mijn arts zei ook ik zie niks…maar dacht laat ik toch maar door sturen en ja hoor de heup hing bijna uit de kolom

en idd als je vaak bij ze bent zie je gauw genoeg of er wat is

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Kijk, ik laat dan liever 2 keer kijken dan helemaal niet hoor. Maar ik vind het vaker wat overdreven.

Grappig dat ieder CB anders is, bij ons zijn ze bijvoorbeeld heel goed. Zowel en arts als de verpleegkundige zijn heel lief en ik kan het prima met ze vinden.
Als ik het ergens niet mee eens ben kan ik het ook gewoon zeggen.
Ze nemen alle tijd voor iedereen.

Maar je moet doen wat jou het beste lijkt voor je kindje. Jij bent inderdaad de moeder en ziet ze de hele dag.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

amai allesinds een geluk dat er niks aan de hand is,hier is het ook vaak overdreven,maarheb dan ook zoiets van liever ff laten controleren

liefs jessica, &

ja die consultatieburo artsen heb het hier ook gehad .gelukkig mag tanja vandaag voor het laatst bij de wijkverpleegkundige en dat is een lieve schat .dus ja weer een afsluiting consultatie buro

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ik heb het ook helemaal gehad met het CB. Toen Maaike 10 weken oud was suggereerde dat mens dat Maaike het syndroom van down heeft omdat haar nekwervels iets te slap waren, ik kan jullie vertellen dat ik in een keer van die roze wolk afviel. Wij gelijk een afspraak gemaakt bij de kinderarts en die lag helemaal in een deuk toen ze het verhaal hoorde en zou eens een hartig woordje met die CB muts voeren omdat ze zoiets niet gelijk mag zeggen.
Gelukkig was er niets aan de hand en is ze een vrolijke baby van alweer bijna 7 maanden. Maar na dit gebeuren kan het CB van mijn part de boom in hihihi

Groetjes Maartje

Gewijzigd door - robin en maaike op 27 Sep 2005 15:18:35