@Bakmama, precies, dan begrijpen we elkaar. Ik krijg alleen nooit van die opmerkingen gelukkig als we meteen iets wat kapot is kunnen vervangen ofzo. Moet ook niet gebeuren want dan ga ik er onmiddellijk dwars tegenin.
Er wordt hard zat voor het geld gewerkt hier. Meneer Sje heeft in de jaren voordat-ie helemaal alleen maar met zijn eigen bedrijf verder ging 70-80 uur in de week gewerkt. Gewoon een dubbele baan! Want je neemt met een gezin met 2 kleine kinderen niet zomaar de beslissing om een goedbetaalde baan op te geven voor je eigen bedrijf.
Daar hoor je dan niemand over dat ze daar jaloers op zijn. Dan houdt iedereen z’n mond (ja, behalve als-ie eens een keer niet bij een verjaardag ofzo kon zijn, dan kwam er wel commentaar).
En net wat je zegt over die kleertjes, die geef ik ook weg. Hoewel ze hier overigens niet in merkkleding of wat dan ook lopen, dus verkopen op internet zou niet veel opbrengen. Elke keer als ik vriendinnen met jongere dochtertjes dan de mijne in die doos met kleertjes laat snuffelen, vragen ze wat ik ervoor wil hebben. Dus ik kan er makkelijk wat voor krijgen al is het maar een paar tientjes totaal, maar ik wil dat niet.
Het voelt voor mij veel beter om het gewoon weg te geven. Kan mij die paar tientjes nou schelen.
Groetekes, Sje