hoi hoi, heb net toch iets meegemaakt! Jada kreeg gisteren een uitnodiging voor een verjaardagsfeestje voor vanmiddag, beetje laat, maar goed, alles geregeld en ze zou alleen maar om 2 uur naar het huis van dat vriendje moeten lopen met de nanny, ongeveer 5 minuten! Word ik om 2:30 opgebeld waar Jada is! Ik bel mijn nanny die zegt, wij staan hier aan de deur, niemand thuis. Ik ben dus de moeder van de jarige zegt ze; oohhh sorry foutje het is niet bij ons huis maar ergens anders (plaats hier) dus zeg ik; ja sorry maar ik zit om mijn werk!!! zegt ze; oohh tja jammer volgende keer dan maar!!! Ja hallo, kind huilend aan de telefoon, ik dus even tussenuit, kind ophalen afzetten etc! Was dus echt even pissig! Dat doe je toch niet!!! oohhh tja jammer volgende keer maar!!! BEN BOOS!!
Afzeggen uitnodiging feestje!
Heel slordig inderdaad! Wij volwassenen snappen het als het onverwacht niet door kan gaan, maar een klein kind heeft zich op een feestje verheugd en die snapt dat niet als ze dan ineens toch maar terug naar huis moet.
Groetekes, Sje
Schandalig!!! niks anders op te zeggen maar dit kun je niet maken tegen over zo´n klein kind die zich zit te verheugen op een leuk feestje. ik zou dr er zeker nog eens goed over aanspreken!!!
before you judge me, try hard to love me
Dat kan je niet maken zeg. Eerst al zo last minute maar goed en dan nog bijna geen feestje ook. Maar ze is nu wel geweest toch??
Groetjes,
Michèle
Ik heb haar d’r net afgezet, kon even weg op werk! Maar vond het zo flauw! Was echt even zo pissig! Want het feest ging wel door, ze konden haar alleen niet ophalen! Dus dan kon ze maar niet komen, had dan even goed van te voren gecommuniceerd, dan had ik d’r om half 2 afgezet, wel iets vroeger, maar dat had wel gekunt! Sprong bijna uit mijn vel, het is nu weer wat beter maar toch! Laat haar nog eens naar zo’n feestje gaan!!!
Ja dan zou ik ook pissig zijn hoor want je kwetst zo’n klein meisje ermee als het niet doorgaat en de nonchelantheid waarmee ze reageren. Echt zo jammer.
Groetjes,
Michèle
ooch wat erg! wat sneu… heb zo met haar te doen! stond het niet op de uitnodiging dan wat vreemd! maar had jij Jada uiteindelijk wel op het feestje afgezet of dat toch niet? omdat je zegt: kind ophalen afzetten etc.
wel echt schandalig jeetje!