Pff… het zal niet gekker worden.
Ik heb me hier al menig maal geuit over stages ed. maar nu wordt het helemaal leuk (wel positief)
Ik ben namelijk bezig met een afstudeeropdracht, samen met een andere jongen. We mogen maandag hiervoor op gesprek komen.
Máár, vandaag werd ik gebeld door mijn studiebegeleider, dat het Ruwaard van Puttenziekenhuis, waar ik ook gesolliciteerd heb, toch nog niemand heeft voor de stageplek. Dit omdat de eerste keus de plek toch niet heeft aangenomen (zij gaat ergens anders aan de slag). Nu is er dus voor mij weer een kans daar. En na wat gebel kwam ik erachter dat ik inderdaad nu bovenaan de lijst sta, en dat ze van plan zijn contact met mij op te nemen. Ze zijn nu op vakantie, dus gaan dat pas vanaf 25 juli doen. Voor mij super, maar nu zit ik natuurlijk met een dilemma!
Ga ik voor de afstudeeropdracht, waar ik sowieso wel op gesprek ga, voor als de stgae het toch niet wordt, of ga ik voor de stage…
Ik nijg (schrijf je dat zo??) naar de stage, want die is heel moeilijk te regelen, maar dan laat ik mijn afstudeer-genoot wel met een gigantisch probleem achter… MOEILIJK!
Zo, ik moest weer even mijn ei kwijt!
Liefs, Anne
Gewijzigd door - lalala op 19 Jul 2011 17:34:03