Afstuderen EN stage!(ontwikkelingen)

Pff… het zal niet gekker worden.
Ik heb me hier al menig maal geuit over stages ed. maar nu wordt het helemaal leuk (wel positief)

Ik ben namelijk bezig met een afstudeeropdracht, samen met een andere jongen. We mogen maandag hiervoor op gesprek komen.
Máár, vandaag werd ik gebeld door mijn studiebegeleider, dat het Ruwaard van Puttenziekenhuis, waar ik ook gesolliciteerd heb, toch nog niemand heeft voor de stageplek. Dit omdat de eerste keus de plek toch niet heeft aangenomen (zij gaat ergens anders aan de slag). Nu is er dus voor mij weer een kans daar. En na wat gebel kwam ik erachter dat ik inderdaad nu bovenaan de lijst sta, en dat ze van plan zijn contact met mij op te nemen. Ze zijn nu op vakantie, dus gaan dat pas vanaf 25 juli doen. Voor mij super, maar nu zit ik natuurlijk met een dilemma!
Ga ik voor de afstudeeropdracht, waar ik sowieso wel op gesprek ga, voor als de stgae het toch niet wordt, of ga ik voor de stage…
Ik nijg (schrijf je dat zo??) naar de stage, want die is heel moeilijk te regelen, maar dan laat ik mijn afstudeer-genoot wel met een gigantisch probleem achter… MOEILIJK!

Zo, ik moest weer even mijn ei kwijt!
Liefs, Anne

Gewijzigd door - lalala op 19 Jul 2011 17:34:03

Oooh anne wat goed! ik ben echt heel erg blij voor je! je zat er toen al zo mee en nu dan toch goed nieuws! Wel rot voor je studiegenoot… maar ik denk dat hij het best wel begrijpt hoor deze kans moet je niet laten schieten natuurlijk je wilde het zo graag! succes meid!

Hey Anne,
Allereerst alle lof voor jouw wat je allemaal doet met je studie en dan ook nog een kleine thuis!
Maar ik zat te denken, zou het niet mogelijk zijn dat je een stage voor de volgende periode probeerd te regelen in dat ziekenhuis waar je nu bovenaan staat? Dan kan je je afstudeeropdracht nu doen.
En als je voor je stage gaat heb je groot gelijk, hoe lullig het is voor je studiegenoot, eerst aan jezelf denken.
Succes!
Groetjes Nancy

Ja ik wilde hetzelfde zeggen als
Nancy, Ik zou kijken of je misschien deze stage vast kan zetten voor de volgende periode, mocht dit niet lukken zou ik ook voor jezelf kiezen, maar dan zou ik het wel tegen die jongen zeggen, want het is wel lullig als hij het pas over een paar weken hoort natuurlijk!

Ten eerste: nEIg

Top zeg! Wat vind je studiegenoot ervan als je voor jezelf zou kiezen? Weet hij ervan? Bespreekbaar maken. Voor hetzelfde geld vindt hij het prima en kan je lekker je stage gaan doen.

Groetjes,
M

Wat super dat je misschien toch nog stage kan gaan lopen. Ik snap je probleem heel goed, want het blijft natuurlijk voor je studie genoot wel heel vervelend. Zou het zo snel mogelijk met hem bespreken en ik denk toch ook dat ik voor de stage plek zou gaan.

Succes!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Bedankt voor reacties!

@Zwelgje: Dankje! Ben wel heel erg blij als ik klaar ben hoor!

Ik heb het inderdaad meteen met hem besproken en afgesproken dat ik open kaart zou spelen. Hij was er totaal niet blij mee, aangezien hij min of meer van mij afhankelijk is (zoals hij het zei).
Nu ben ik wat aan het netwerken en misschien heb ik wel iemand die dat die afstudeeropdracht met hem wil doen. Dan kan ik gewoon voor de stage gaan… mocht dat natuurlijk wat worden.

Liefs, Anne

Ik hoop dat je iemand anders kan vinden die met hem die opdracht wil doen; ik snap dat hij niet blij is, maar het draait niet alleen om hem hè?! Jouw belang doet er ook toe, hou dat goed in de gaten!

Groetjes,
M

@Bakmama: Bedankt

Ja, heb wel besloten dat ik sowieso voor die stage gaat, mocht het lukken. En misschien heb ik al iemand die die opdracht voor mij wil gaan doen.
Nu maar hopen dat het ook allemaal zo gaat lopen, en dat ze me niet blij hebben gemaakt met een dode mus!

Liefs, Anne

Ik hoop het ook, Anne. Zou mooi zijn: iedereen tevreden.

Groetjes,
M

Nou er zijn ontwikkelingen:

Inmiddels zijn we op gesprek geweest voor het afstuderen, en het was echt niet filmen. Ik zat me kapot te ergeren aan die jongen waarmee in het samen deed. Wat een onzin kraamde hij uit zeg, en wat een broekie is het nog.
Enfin…vandaag kwam alles op zijn plek terecht, ik werd gebeld, ik ben aangenomen en hij niet Ze zeiden dat ze niet begrepen waarom hij in het vierde jaar zit, wat daar hoorde hij volgens hun niet, haha. (sorry)
Dat betekend dat als ik geen stage ga lopen, ik nog wel iemand moet zoeken waarmee ik samen de opdracht kan doen. En als ik eerst stage ga lopen heb ik kans (als niemand me voor is) dat ik in februari (dus de 2e periode) daar nog kan afstuderen.

Hele fijne ontwikkelingen dus:D
Liefs, Anne

Haha, fijn! Dus dat betekent dat je je stage eerst gaat doen?

Groetjes,
M

Hey wat goed zeg!
Valt het toch allemaal op zn plek…
Groetjes Nancy

Wat goed!!!