Ik moest voor Silvana een afspraak maken bij een kinderfysiotherapeut.
Nou had ik daar voor gebelt, kreeg de voicemail er aan; ze waren nu niet bereikbaar, ik kon een boodschap inspreken.
Nog een keer (half uurtje later) gebeld, weer werd er niet opgenomen en weer die voicemail. Nou heb ik een hekel aan voicemails of antw.apparaten inspreken dus gezocht naar een andere manier.
Via de site van de therapeut kun je een mailtje sturen. Nou daarin uitegelegd wat het probleem is en dat ik graag een afspraak wil maken bla bla.
Nou heb ik dus op 18augustus dat berichtje verstuurd en nu nog altijd geen reactie op terug gekregen! Dat is dus inmiddels 13 dagen geleden!!
Dan ga ik dus allerlij excusen zoeken waarom ze niet gereageerd hebben zoals vakantie, mail niet vaak controleren ect.
Maar ja, ze zitten daar met 3 fysiotherapeuten in 1 praktijk, ze zullen waarschijnlijk niet alle 3 tegelijk vakantie hebben neem ik aan en ze zullen toch zeker wel 1x per week de mail controleren??
Vanmorgen maar weer gebeld, een keer of 4-5, en steeds weer krijg ik die rot voicemail! GGRRR ik wil een afspraak maken! Is het nou zo moeilijk om te reageren op een berichtje of de telefoon op te pakken!?
Baal als een stekker en vind dit zeker niet normaal! Misschien dat ik dadelijk maar eens lang rij en dan een afspraak maak, want inspreken doe ik niet.