Afspraak is binnen

meiden

ik trek me een poosje terug van het forum tis niet meer te doen heb te veel pijn in mijn gewrichten nu.

de huisarts blijft ij fm(fibromyalgie) fysio heeft al gezegd dit is het niet binnen kort naar de reumatoloog krijg nog een oproep.

uit bloedonderzoek kwam niks dan is het ook niks zei die lamzak(huisarts)

te lang staan en zitten doet pijn in mijn knieeen en handen polsen rug heupen en noem maa op ik laat het jullie even weten.

ik lees nog wel mee af en toe maar als ik niet reageer meer dan weten jullie dit in ieder geval

liefs angelique

Gewijzigd door - lieke33 op 20 May 2008 16:28:38

Gewijzigd door - lieke33 op 20 May 2008 16:29:14

Alle beterschap en sterkte, meissie!

Groetekes, Sje

Beterschap, hoop dat je snel een oproep krijgt!

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Veel sterkte! Ik hoop dat het snel weer iets beter gaat.

sterkte hoor!

groetjes Gytha

He wat sneu zeg! Heel veel beterschap!

Groetjes Nathalie & Co

Veel sterkte en beterschap!!! Zet 'm op!

sterkte meis

groetjes marielle mama van tanja

beterschap en sterkte

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hoi Angelique,
Dat is vervelend nieuws. Ik heb net een boek van een vriendin van mij gelezen. (Een deel van haar verhaal staat op haar webpage www.godheefteenbeterplan.nl), Zij heeft precies dezelfde ziekte gehad. Ik wens je heel veel sterkte toe en laat de moed niet zakken.
Groetjes Daniella

heb wel meerdere verhalen een poosje gelezen gehoord ik geloof het niet
iemand is toen ook op tv geweest en die zei het ook

Dat moet je natuurlijk zelf weten of je het gelooft of niet. Ik ken haar meer dan 30 jaar, en heb haar afgelopen kerst nog gezien (lopend). Met tranen in m’n ogen heb ik haar boek gelezen, want het is een super moeilijke tijd geweest voor het hele gezin. Ik neem aan dat het voor jou ook niet makkelijk is, en daarom wens ik je heel veel sterkte toe. Mocht je haar eens willen schrijven of ervaringen uitwisselen, laat me even weten. Hopelijk heeft die lamzak (huisarts) het niet bij het rechte eind, he?!
Groetjes vanuit Ecuador!

ik hoop het ook niet maar valt me wel op dat de medicatie nu wel aanslaat

dat is het hem nu juist normaal blijf ik pijn houden en nu niet bij fm doet geen een medicijn zijn wekr een vriendin zei ok al tegen mij lijkt wel op artrose

heel veel beterschap van ons!!!

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Heel veel beterschap meid
Hoop dat het snel minder pijnlijk voor je is

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

de afspraak voor de reumatoloog is binnen 23 juni moet ik er zijn eindelijk als ik hier in kampen terecht wil moet ik tot augustus wachten nu duurt het ok nog wel effe maar geeft niet

Tof dat er nu een afspraak staat. Kun je je richten op 23 juni in de hoop dat er iets voor je gedaan kan worden. Alle sterkte.

Groetekes, Sje

dankje sje