Afro!


#1

Ik hoop dat het lukt!

Hierbij een foto van mijn dochter en d’r papa gisterenavond!
Wat hebben wij gelachen om d’r haar zeg!


#2

Prachtig dat haar. Kun je er nu nog wel wat mee?
Denk wel dat de foto iets te groot is. Pas als je
op reageren drukt komt de hele foto in beeld.

Gr



#3

Helaas ben ik niet zo’n ster in het plaatsen van foto’s dus geen idee hoe ik het moet veranderen! Ik zal er wel commentaar op krijgen! hihihih
Ik kan er genoeg mee; vlechten lukt prima, ook los is het leuk! Maar dit is zeg maar helemaal uitgekamt, dat doe ik eigenlijk nooit, alleen leuk natmaken dan heeft ze hele kleine krulletjes! We laten het mooi lang groeien zolang ze dat wil. Had al aangeboden het te knippen, maar dat wilde ze echt niet!


#4

Echt een lieve foto zo samen.

Groetjes,
Sandra


#5

Ik zag 'm net op facebook, hij is tof. Mooie meid joh!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#6

Lief!!!

Staat haar goed hoor, die volle bos haar!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#7

Wat een schattige foto!!
Staat haar echt wel goed

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers


#8

Ha ha ha die is ook niet van de buurman he Wat een schatje is je meisje toch en mijn nichtje had ook dit haar alleen dan witblond

Groetjes,

Michèle


#9

Bedankt dames!
@ michele, nee he, hihihi hoor het de hele dag! Ohhhwww wat lijkt ze op d’r papa!!!
Hihihih


#10

Oww super zeg! Mooi koppie hoor


#11

@ malawimammajada dat hoor ik hier ook hoor dus ik snap wat je bedoeld

Groetjes,

Michèle


#12

Super leuke foto joh?
En haar haar is echt geweldig!!
Super!!
Groetjes Kristine


#13

@ bakmama; dat zei een vriend van mijn man ook al. Die wilde zijn zoon wel even aan onze dochter koppelen. Je had mijn man’s gezicht moeten zien, die kon er echt niet om lachen! hahahahah Ik wel natuurlijk!


#14

waaaaaaaauw Knappe J echt een gave foto! enne nu zien we dr papa ook is!
nu jouw nog ik wil jouw ook zien!


#15

Prachtig!!!
Wat een onwijze bos met haar…super gaaf (hoe kam je dat???)
Malawi’s next top model!

ps Weet je dat het scheetverbod zelfs het nieuwsblad van het Noorden heeft gehaald, een heel stuk in de krant vandaag… moest meteen aan ikkeben denken! Nou, de billen maar strak bij elkaar…hihi

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#16

MamavanRico; helaas ben ik altijd degene die de fotos maakt dus heb er maar heel weinig! Zal even voor je kijken!

Hihihih, mama van Jasper! Je kamt het door het niet te vaak te wassen, en een beetje “vet te maken” met olie ofzo, en dan natmaken en kammen, duurt wel een eeuwigheid (45 minuten tot 1 uur), dus we doen het maar 1 keer in de week, anders is het zo zielig. Heb al wel eens gevraagd of ze het niet kort wil, maar dat wil ze absoluut niet! Ze wil het stijl zoals d’r mama, beetje moeilijk uitleggen dat dat helaas niet gaat!

Hihihi ja van die scheten klopt idd, bizar he! Mijn man en ik hadden al heel veel schunnige praatjes, die ik je zal besparen!


#17

jee ja wat een haarbehandeling zeg! een uur pff rico zou gek worden
hee maarre… ik wacht rustig af ik ben erg benieuwd naar jouw!


#18

Mamavan Rico? Heb je geen facebook? Daar kun je me vinden!


#19

wat een prachtig meissie zeg echt een plaatje.
en dat haar WAUW echt heel gaaf!!

liefs,
Rinske


#20

nee wel hyves???