Afgelopen nacht luilak hadden

wat een nacht zeg de politie en brandweer maakte over uren .hele nacht vuurwerk .en een lawaaie,dus weinig geslapen ,dus net een knalle hooftpijn ik heb klein krasje van de buurjongen op me raam hihihihihihih .ach dat maak me niet uit .
maar tegenwoordig is het niet leuk meer ,er wordt veel gesloopt .en spullen gebruikt op op de ramen te smeren wat je er zelf bijna niet af krijgt .maar gelukkig is het voorbij

groetjes marielle mama van tanja

Gelukkig hebben wij dat hier niet! Ik heb in de tachtigerjaren in Gorinchem gewoond. Wij kenden Luilak niet, ben me kapot geschrokken die eerste keer. Verschrikkelijk zeg. En dan vooral de suffe geintjes dat er ineens een te-koop-bord van een ander huis ofzo in je tuin kan staan of dat je tuinbank weg is.

Net wat je schrijft, het wordt volgens mij ook steeds vaker misbruikt om te kunnen vernielen enzo. Bjek!

Ben blij dat ik dus weer in Brabant woon. De enige herrie die we hier hebben is eens in de paar jaar de open dagen van de luchtmacht.

Groetekes, Sje

Die verkoopbordjes vind ik wel een leuke stunt!!

Kan me wel voorstellen dat je het met al die vernielingen niet leuk meer vind. Daar schiet niemand iets mee op, en wat heb je eraan!!!