Afgeklopen we geloven dat ze zindelijk is update

Hoi,

Ik wil eigenlijk niet te vroeg te juigen. Maar mijn gevoel zegt dat onze dochter ineens zindelijk aan het worden is. Vorige week wilde ze geen luier meer aan. Had toch best wel veel ongelukjes dus een andere afspraak gemaakt. Ze moet haar luierbroekje aan maar als die droog blijft krijgt ze een sticker bij een x aantal stickers mag ze een middag in d’r onderbroekje lopen. Als dat een xaantal dagen goed gaat mag het ook s’morgens.
Nu is ze al sinds vrijdag droog. en het mooie ook s’nachts. Zelf toen ze uit school kwam was ze droog en daar heeft ze het toch heel druk met alles.
Nu mag ze morgen s’middags zonder luier.
Ik houd mijn vingers gekruisd. Bij de andere pogingen ook vanuit haar zelf ging het steeds mis doordat ze toch wel veel ongelukjes had gelijk vanaf het begin en heel ziek is geweest. En nu niet dus hoop echt voor haar dat dit een goed teken is.

nou wilde dit even delen

groetjes

lon106

Gewijzigd door - lon1306 op 08 Jun 2008 19:19:46

Fingers crossed!! Hopelijk gaat het nu wel goed.

Hoi,

Nou ze heeft schijnbaar besloten dat ze zindelijk wil worden ze is nu zowel overdag als s’nachts droog. Ik blijf haar nogwel een luierbroekje aanhouden tot we het echt zeker weten. Ze heeft geen ongelukjes gehad. Ze dacht gisteren vanwel en was daar erg van streek totdat ze het zelf voelde dat de luier toch droog was was ze weer blij.

Dus we blijven de vingers gekruist houden.

Groetjes

lon106

En, nog steeds zindelijk?
Knap hoor.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Top hoor! Best iets om trots op te zijn!

Hoi,

Nou dames ze is nog steeds droog. Ik begin nu echt te geloven dat het dit keer echt gaat lukken en dat het blijft. We hebben nog een paar spannende en drukke dagen voor de boeg dus echt een test. We gaan dit weekend naar een dierentuin en volgend weekend naar pretpark met vrienden en andere kinderen dus ben benieuwd. En dan is haar verjaardag er ook nog die week erna. Dan krijgt ze haar grootste wens op dit moment een fietsje. Ze is zo met alles bezig dat ik het dus nu al ontzettend knap vind dat ze het goed doet.

groetjes

lon106

En?! Is ze nog steeds goed bezig?

Ik zal duimen voor je.
Hier zijn we ook voorzichtig aan bezig met Nikki,maar tot nu toe nog geen plasje.Al wil ze wel op de wc zitten

[img]huijgenskids.kidzsite.nl[img]

Hoi,

Heel de dag droog geweest tot, we zijn weggeweest vandaag. Echter hadden we gedronken voordat we weg gingen en haar wel op wc gezet na tien minuten maar er kwam niets. Toen is ze in de auto in slaap gevallen en toen we thuis kwamen werd ze wakker en riep ze plassen dus wij snel auto uit maar net te laat. Maar dat vind ik niet erg nog. Ze was nog een beetje slaapdronken. Daarna tot naar bed gaan weer droog en heeft ze een keer aangegeven dat ze moest plassen. heb wel gemerkt op een dag als vandaag dat wij dan wel moeten opletten dat ze naar de wc gaat. Maar ja ik moet zelf ook om de haverklap dus gaat ze nu voortaan automatisch mee.

Groetjes,

lon106

Hoi,

Nou dames en heren ze is echt zindelijk joepie. Wat word ze nu al echt groot. Ik ben zo blij voor haar. Ze is er ook echt zelf blij mee. Ze heeft de twee grote proeven door staan twee hele dagen weg en gewoon op tijd plassen. Soms wel even met wat aandacht van mama en papa maar dat lijkt me normaal in het begin. Ze heeft ook al een hele dag d’r onderbroek aangehad en dat ging prima dus gaan we het morgen op de pz ook proberen. ben benieuwd het wordt voor haar een spannende week. Ze is woensdag jarig n.l…
Ook lijkt ze s;nachts zindelijk te worden ze is n.l. 9 van de 10 keer droog s’morgens…
nou komt van de zomer de volgende uitdaging slapen in een gewoon bed. We zijn bij de oppas al aan het oefenen en dat gaat goed. Waren we net mee begonnen voor het plotselinge zindelijk worden. Dus het ombouwen nog maar even uitgesteld.

groetjes

lon106

goh gefeiciteerd!
wat fijn zeg.
kijk er hier ook naar uit, maar dat zal nog wel effe duren denk ik.

Groetjes Marianne mama van Ruben