Afbouwen valt erg tegen... :(

Ik wist dat het niet makkelijk zou worden, maar zó…!!! Pffff zweten, misselijk, duizelig, trillen… het is echt afkicken, net als bij drugs! Wel minder erg natuurlijk, maar toch! En dan kan je zo’n kleintje er eigenlijk echt niet bij gebruiken… zowel mijn beste vriendin die mij vanaf het begin zo gesteund heeft en mijn moeder zijn vandaag allebei niet thuis en ook mijn man is werken, dus ik kan eigenlijk geen kant op… gelukkig ligt Lisa al vanaf 18.15u op bed en Nikki komt pas om 20.00u thuis van een vriendinnetje en gaat dan ook gelijk naar bed… pfff hoe lang zou het nog duren!!! Moest het ff van me afschrijven hoor!!

Wat vervelend joh. Heeft de arts er niets over gezegd? Meestal duren die fysieke afkickverschijnselen toch maar een paar dagen? Zeker weet ik het ook niet, maar anders even informeren. Wel doorzetten hè, je kan het!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Oh meid ik weet hoe je je voelt had dan met afbouwen nergens last van, nou moet ik zeggen dat ging bj mij met babystapjes, maar toen ik stopte met drinken kon je me wegbrengen. Zweten, rillen, trillen, noem ze maar op ik had ze. Maar ik kan je zeggen dat net als alle stoffen die je tot je neemt (van drank tot sigarette en medicijnen) ze na 5 dagen uit je lichaam verdwenen zijn. De verschijnselen daarna zijn alleen geestelijk maar daar kom je ook weer overheen. Sterkte meid enne als je je ei kwijt wilt en niemand is thuis zijn wij er ook he.

Groetjes,

Michèle

Hoewel ik niet bekend ben met wat je doormaakt, toch heel veel sterkte en succes. Je doet het allemaal voor een goed doel. Elke dag is er één en deze dag is zo goed als klaar. Heb je het weer goed gedaan!!!

Lilypie First Birthday tickers

Ik heb er geen ervaring mee, maar kan me goed voorstellen dat het erg zwaar is om af en te kicken. Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen en schrijf het idd van je af als je het zwaar hebt. Het zou zonde zijn als je op gaat geven.

Je kunt het !!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Yavahn, hoe is het nu?

Voel je je al wat beter en gaat het goed zonder medicijnen?

liefs

Hoi hoi,

wat lief dat je dat vraagt! Het gaat nu stukken beter! De duizeligheid steekt nog wel eens de kop op en ik heb veel pieken en dalen qua emoties, maar dat is meer omdat ik daar weer opnieuw aan moet wennen zeg maar… Ik heb natuurlijk zo lang een houding gehad van: ach, maak je niet zo druk!.. Ik moet nu opletten dat ik niet teveel snauw naar man en kids, maar dat gaat ook wel weer loslopen hoor! Nogmaals, erg lief van je

Grtz Von

Wat fijn dat het beter gaat!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Super dat het beter gaat! En logisch dat je moet wennen, je moet weer helemaal opnieuw met je gevoelen om leren gaan.

Ga zo door meid!

Liefs